جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25943
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری عوامل انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد. به گزارش «صدای استان»؛ سرهنگ  فرهاد آراوند گفت: کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا دشتستان با رصد شبکه‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی دریافتند که دو نفر به عنوان مدیر گروه‌های مجازی با…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 بهمن 1398 - 13:29

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری عوامل انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش «صدای استان»؛ سرهنگ  فرهاد آراوند گفت: کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا دشتستان با رصد شبکه‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی دریافتند که دو نفر به عنوان مدیر گروه‌های مجازی با جذب اعضایی از سراسر استان بوشهر اقدام به انتشار گسترده محتویات غیراخلاقی در فضای مجازی کرده اند با هماهنگی مقام قضائی اقدامات لازم را جهت دستگیری آنان آغاز کردند.

او با بیان اینکه پس از اقدامات شناساسی و هماهنگی با مقام قضائی، هر دو متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند، عنوان کرد: متهمان در مواجهه با شواهد ارائه شده از سوی مأموران به بزه انتسابی اعتراف کردند و تجهیزات دیجیتالی مورد استفاده در جرم از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا مجرمانه در بستر اینترنت یا فضای مجازی همچنین نیاز به مشاوره تخصصی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی مراجعه کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا