جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25927
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :شهردار کنگان استان بوشهر گفت: سایت پسماند این شهر که هم‌اکنون بصورت مشترک زباله‌های چند شهر جنوبی این استان در آن دفن می‌شود، جوابگوی نیازها نیست. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ رحیم جمالی روز یکشنبه در جلسه کارگروه پسماند شهرداران استان بوشهر در کنگان افزود: هم اکنون روزانه بیش از ۱۷۰…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 6 بهمن 1398 - 16:51

صدای استان :شهردار کنگان استان بوشهر گفت: سایت پسماند این شهر که هم‌اکنون بصورت مشترک زباله‌های چند شهر جنوبی این استان در آن دفن می‌شود، جوابگوی نیازها نیست.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ رحیم جمالی روز یکشنبه در جلسه کارگروه پسماند شهرداران استان بوشهر در کنگان افزود: هم اکنون روزانه بیش از ۱۷۰ تن پسماند شماری از شهرهای جنوبی استان بوشهر در این مکان دفن می‌شود.

سایت پسماند کنگان جوابگو نیست

وی اضافه کرد: از این میزان ۸۰ تن زباله مربوط به کنگان است و با توجه به صنعتی بودن این شهرستان بیش از نیمی از این پسماندها توسط نیروهای صنایع مستقر در این شهر تولید می‌شود.

جمالی بیان کرد: قرار است منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سایتی ۹ هکتاری را برای دفن پسماندهای شهرهای جنوبی استان بوشهر اختصاص دهد که امیدوارم این مهم صورت گیرد.

شهردار کنگان ادامه داد: تلاش شده به رغم همه محدودیت‌ها و کمبود منابع، اقدامات مناسب بهداشتی و غیر آن در محل دفن کنونی زباله‌ها انجام شود.

معاون مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: پسماندها یکی از مهمترین چالش‌های این استان است.

مهندس امین حاتمی افزود: احصا و ارائه مشکلات و راهکارها مهمترین هدف کارگروه پسماند است.

وی بیان کردد: بناست اولین مرکز دفن بهداشتی پسماندها در برازجان در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه محمدی شهردار برازجان و دبیر کمیته پسماند شهرداران استان بوشهر و نیز شهرداران شرکت کننده گزارشی از وضعیت دفن پسماندها و راه‌های حل مشکلات پیش روی شهرداری‌ها در این زمینه ارائه کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا