جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25925
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه خارگ گفت: رکورد مشارکت مردم جزیره خارگ در انتخابات شکسته شود. به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: ایام فاطمیه را در پیش داریم، این نعمت بزرگی است که خداوند به بشریت عنایت کرده است، حضرت…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 6 بهمن 1398 - 16:49

صدای استان : امام جمعه خارگ گفت: رکورد مشارکت مردم جزیره خارگ در انتخابات شکسته شود.

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: ایام فاطمیه را در پیش داریم، این نعمت بزرگی است که خداوند به بشریت عنایت کرده است، حضرت زهرا (س) یک اسوه حسنه است، حضرت فاطمه زهرا (س) محور عالم هستی است.

رکورد مشارکت مردم جزیره خارگ در انتخابات شکسته شود

وی افزود: مراسم باشکوهی در این روز در جزیره برگزار خواهد شد، از عموم جزیره خارگ دعوت به عمل می‌آوریم تا در این مراسم شرکت کنند.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: رئیس جمهور منفور آمریکا مسیر اشتباه و تباهی را در پیش گرفته است، دولت‌های اروپایی که ادعای استقلال دارند از ترس افزایش تعرفه یک ماشین، استقلال سیاسی خود را از دست داده‌اند، دهه مبارک فجر امسال بسیار متفاوت است و باید هم افزایی و حضور همه جانبه داشته باشیم.

کمالی گفت: حضور در انتخابات پیش رو حداکثری باشد و تبلیغات حضور در انتخابات باید پرشور باشد. خارگ باید حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشد و این دوره باید رکورد ثبت ١٠ هزار رأی ثبت شود و حضور پرشور خواسته مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خارگ گفت: مراسم چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی نزدیک است، برنامه‌ای خاص باید در نظر داشته باشیم، و تشکر داشته باشم از مردم عراق برای حضور پررنگ روز جمعه و پیام مردم عراق یک جمله بود، خروج آمریکایی‌ها از این کشور است و این نشان می‌دهد که انقلاب ایران صادر شده است که این از برکت استقامت ما است.

لزوم رفع مشکل تاکسی‌ها

بهروز خواجه رئیس شورای شهر خارگ نیز اظهار داشت: دهه مبارک فجر نتیجه جان‌فشانی سالیان متوالی مردم صبور ایران در مقابله با حکومت پهلوی بود، انقلاب اسلامی ایران مشروعیت خود را مدیون استقامت و پایداری مردم است.

وی افزود: نباید فضای دلسردی برای مردم در جزیره ایجاد شود، برخی ادارات در جزیره جایگاه شورا را نادیده می‌گیرند. در اصل هفت قانون اساسی اشاره شده است که شوراها از ارکان نظام هستند. انتظار داریم که مسئولان هم‌افزایی بیشتری با شورای شهر خارگ داشته باشند. تا الان این شورا فراتر از اختیارات خود چیزی نخواسته‌اند، بعضی‌ها سعی در این دارند که شورا را در جزیره کمرنگ جلو دهند.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: اگر شخصی در جزیره برای حضور در انتخابات مردم را دعوت می‌کند به او برچسب جناحی نزنیم، الان انتخابات یکی از مباحث مهم در کشور می‌باشد، باید با هم افزایی مسیر حضور مردم را فراهم سازیم.

خواجه گفت: هزینه‌های سرویس تاکسی در جزیره خارگ افرایش یافته است و سهمیه بنزین این رانندگان هنوز تخصیص داده نشده و این قشر زحمتکش دچار مشکل شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا