جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25895
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر از کمک مبلغ ٧٠٠ میلیون ریالی پارس جنوبی به فاطمه کرم زاده اولین ورزشکار بوشهری که موفق به کسب سهمیه المپیک برای کشور شده است خبر داد. به گزارش « صدای استان »؛  حجت الله نوری از کمک مبلغ ٧٠٠ میلیون ریالی پارس جنوبی به فاطمه کرم…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 6 بهمن 1398 - 10:50

صدای استان : رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر از کمک مبلغ ٧٠٠ میلیون ریالی پارس جنوبی به فاطمه کرم زاده اولین ورزشکار بوشهری که موفق به کسب سهمیه المپیک برای کشور شده است خبر داد.

به گزارش « صدای استان »؛  حجت الله نوری از کمک مبلغ ٧٠٠ میلیون ریالی پارس جنوبی به فاطمه کرم زاده اولین ورزشکار  بوشهری که موفق به کسب سهمیه المپیک برای کشور شده است خبر داد و اظهار داشت: طی نشستی که با سید پیروز موسوی مدیرعامل پرتلاش منطقه ویژه پارس صورت گرفت ضمن تشریح وضعیت و ارائه گزارش فعالیتهای هیات تیراندازی استان بوشهر، به بیان برخی مشکلات هیات در تامین بخشی از هزینه‌های تنها بانوی تیرانداز بوشهری عضو تیم ملّی پرداختیم.

رییس هیات تیراندازی استان بوشهر در این نشست مهندس موسوی ضمن قدردانی از تلاش‌های خانم کرم زاده در افتخارآفرینی برای استان و کشور مبلغ ٧٠٠ میلیون ریال جهت کمک هزینه تهیه بخشی از امکانات ورزشی مورد نیاز این ورزشکار اختصاص داد.

وی ضمن قدردانی از نگاه ویژه مهندس موسوی به ورزش استان بوشهر افزود: بدون تردید این مشارکت صنعت نفت و پارس جنوبی می‌تواند به عنوان یک اتفاق بزرگ کمک شایانی به حضور پرقدرت و رقابت برابر ورزشکار بوشهری با سایر رقیبان خارجی نماید.

نوری افزود: با توجه به محدودیت های مالی هیات تیراندازی استان بوشهر، همراهی منطقه ویژه پارس با این هیات و ورزشکاران افتخارآفرین قابل تقدیر است.

رییس هیات تیراندازی استان بوشهر از اهتمام مسؤولین استانی خصوصا مدیرکل و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به حوزه ورزش قدردانی کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا