پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25839
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از دی ماه سال گذشته تا شهریور امسال هزار و ۵۶۰ نیروی محلی در شرکت‎های مستقر در منطقه پارس جذب شده اند. امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده بتوانیم همین میزان نیروی بومی را در منطقه جذب کنیم. به گزارش «صدای…

تاریخ انتشار: شنبه ، 5 بهمن 1398 - 10:16

صدای استان : مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از دی ماه سال گذشته تا شهریور امسال هزار و ۵۶۰ نیروی محلی در شرکت‎های مستقر در منطقه پارس جذب شده اند. امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده بتوانیم همین میزان نیروی بومی را در منطقه جذب کنیم.

به گزارش «صدای استان»؛ برنامه ریزی برای جذب نیروهای بومی در سال آینده به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید پیروز موسوی افزود: واحد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  جذب نیروی بومی را در صنایع فعال در منطقه در دستور کار قرارداده است.

وی با بیان اینکه استخدام این افراد با نام، کد ملی، آدرس و مشخصات شفاف انجام شده است، گفت: استخدام این نیروها با حضور اعضای شوراهای شهر و روستا و مسئولین محلی از جمله فرمانداران راستی آزمایی شده است.

موسوی با اشاره به این که ۳۰۰ نفر از این افراد از بومیان شهرستان عسلویه بوده اند افزود: بر اساس آمار  فرمانداری شهرستان عسلویه، پیش از این ۶۰۰ نفر بیکار در این شهرستان وجود داشت که با جذب صورت گرفته این مساله کاهش چشمگیری پیدا کرده است و با برنامه‌ریزی که داریم امیدواریم با تداوم برنامه های جذب در صنایع مختلف منطقه در سال آینده  بتوانیم از به صفر رسیدن تعداد افراد بیکار در عسلویه خبر دهیم.

وی افراد جذب شده در صنایع مختلف در طول یک سال گذشته را عمدتا از شهرستان‌های پیرامونی از جمله، عسلویه، دیر، جم و کنگان برشمرد و گفت: پس از این شهرها، افراد شاغل از سایر نقاط استان از جمله بوشهر، برازجان، خورموج و تنگستان و دیگر شهرهای استان بوده‌اند.

موسوی افزود: همه نیروهای جذب شده در حوزه های پشتیبانی و خدماتی به طور صد درصدی بومی هستند و طبق مذاکره ای که با پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های منطقه صورت گرفته است، ظرفیت ویژه‌ای برای نیروهای بومی متخصص نیز در نظر گرفته شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا