جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25769
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با انجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه، ۵۳۵ نفر دیگر به جمعیت فرهنگیان استان اضافه می‌شود. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ غلامرضا دانش‌فر اظهار داشت: در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در آموزش و پرورش…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 14:10

صدای استان : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با انجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه، ۵۳۵ نفر دیگر به جمعیت فرهنگیان استان اضافه می‌شود.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ غلامرضا دانش‌فر اظهار داشت: در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در آموزش و پرورش استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای مختلف آموزش و پرورش در هفته گذشته در انجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه با ۵۷۹ نفر قبول شده آزمون استخدامی، بیان کرد: از کل قبول شدگان آزمون استخدامی، برای ۵۳۵ نفر پرونده تشکیل گردید و آنها مورد مصاحبه قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با مقایسه قبول شدگان آقا و خانم آزمون استخدامی در استان، تصریح کرد: از مجموع ۵۳۵ نفر مورد مصاحبه قرار گرفته، ۳۰۶ نفر خانم و ۲۲۹ نفر آقایان تشکیل می‌دهند.

وی به تفکیک پذیرفته شدگان کنونی در مقاطع تحصیلی مختلف هم گذری نمود و گفت: ۱۷۵ نفر به عنوان آموزگار ،۲۶۰ نفر به عنوان دبیر و ۱۰۰ نفر تحت عنوان هنرآموز به ترتیب در مقاطع ابتدایی، متوسطه و هنرستان‌های گزینش علمی به عمل آمد.

دانش‌فر ادامه داد: در مقطع ابتدایی با گزینش علمی انجام گرفته، خانم‌ها با تعداد ۱۵۶ نفر در رتبه نخست و آقایان با ۱۹ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: برخلاف مقطع ابتدایی که در گزینش علمی انجام گرفته، بیشترین تعداد نصیب خانم‌ها شده، آقایان در مقطع متوسطه و هنرستان‌ها با تعداد ۲۱۰ نفر دارای بیشترین سهم شدند و خانم‌ها با ۱۵۰ نفر در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در مجموع ۲۳ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی شامل ۱۳ خانم و ۱۰ نفر آقا در این آزمون حضور پیدا نکرد ه که به عنوان غایب به حساب می‌آیند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا