پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25759
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: افزایش قیمت گوجه ربطی به سیلاب سیستان ندارد، چرا که بازار گوجه استان تهران را بوشهر تأمین می‌کند. به گزارش «صدای استان»؛ حسین ایزدی در رابطه با افزایش نرخ بعضی از کالا‌ها مانند موز و گوجه فرنگی بر اثر وقوع سیل در جنوب کشور اظهار کرد:…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 11:09

صدای استان :رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: افزایش قیمت گوجه ربطی به سیلاب سیستان ندارد، چرا که بازار گوجه استان تهران را بوشهر تأمین می‌کند.

به گزارش «صدای استان»؛ حسین ایزدی در رابطه با افزایش نرخ بعضی از کالا‌ها مانند موز و گوجه فرنگی بر اثر وقوع سیل در جنوب کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از تأمین کنندگان محصولات اساسی در کشور به شمار می‌آید، اما وقوع سیل در این استان موجب افزایش قیمت برخی از محصولات در بازار شده است.

وی افزود: موز یکی از محصولاتی است که در جنوب کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان تولید می‌شود که بر اثر سیلاب اخیر از بین رفته و قیمت آن در بازار افزایش یافته است.

ایزدی گفت: افزایش قیمت گوجه فرنگی ربطی به سیلاب سیستان و بلوچستان ندارد، چرا که بازار گوجه فرنگی استان تهران را بوشهر تأمین می‌کند و اگر افزایش قیمتی داشته باشیم تخلف محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: طبق گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، قیمت گوجه‌فرنگی بوته‌ای درجه ۱ در خرده فروشی‌ها حدود ۹۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان است.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گشت‌های تعزیرات حکومتی به صورت روزانه انجام می‌شود و با اعلام هر گونه تخلف صنفی از سوی شهروندان، این گشت‌ها در محل و منطقه مذکور حضور پیدا می‌کنند.
منبع:ایسنا


برچسب ها: #بوشهر #گوجه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا