پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25749
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با تاکید بر تقش مهم سپاه در عرصه پیشرفت و رشد ایران اسلامی گفت: سپاه پاسداران محور مقاومت و امنیت منطقه است و مردم منطقه نخل‌تقی همیشه پشتیبان نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران هستند. به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ شیخ محمد انزاری…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 11:01

صدای استان : امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با تاکید بر تقش مهم سپاه در عرصه پیشرفت و رشد ایران اسلامی گفت: سپاه پاسداران محور مقاومت و امنیت منطقه است و مردم منطقه نخل‌تقی همیشه پشتیبان نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران هستند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ شیخ محمد انزاری ظهر امروز در نشست بصیرتی در شهر نخل تقی شهرستان عسلویه با بیان اینکه اتحاد و همدلی در این شهرستان زبان‌زده عام و خاص است اظهار داشت:  زندگی مصالحت آمیز اهل تسنن و تشیع در شهرستان عسلویه نمایانگر اتحاد و همدلی مردم همیشه در صحنه است.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۴۱ سال گذشته خدمات ارزنده‌ای در ابعاد گوناگون ارائه کرده است  به نقش مهم سپاه در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: خدمات چهل‌ویک‌ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست مردم منطقه نخل‌تقی از آغاز انقلاب در همه صحنه‌ها و مراحل انقلاب پشتیبان نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران بوده و هستند.

امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی  سپاه پاسداران را محور مقاومت و امنیت منطقه دانست و  تاکید کرد: سپاه پاسداران سبب اقتدار و عظمت ایران اسلامی و محبوب همه مردم است چراکه جایگاه مهمی در عرصه‌های گوناگونی برقراری امنیت، دفاعی، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مردم و مناطق آسیب دیده دارد.

شیخ محمد انزاری بیان کرد: همه ما نیرو‌های نظامی و انتظامی را پاسداران امنیت و آرامش و حافظان مرز‌های میهن‌مان را دوست داریم و قدردان زحماتشان هستیم.

وی، حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی را که سبب به شهادت رسیدن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد مصیبت ناگوار، تلخ و سخت دانست و گفت: نباید اجازه فرصت‌طلبی به بیگانگان  از این حادثه تلخ داد و البته با بروز یک خطای انسانی نباید خدمات پاسداران نادیده گرفته شود.

شیخ انزاری با بیان ایتنکه پاسداران تلاشگر در سرما و گرما و به‌دور از خانواده برای امنیت کشور تلاش می‌کنند تصریح کرد: سپاه در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده همواره به یاری مردم شتافته‌اند. ماهم در این شرایط حساس با سپاهیان هستیم و به این دلاوران می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با تأکید بر یاری‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان گفت: حادثه اخیر سیل سیستان و بلوچستان همه ما را اندوهگین کرد، اما بهتر از اندوه این است که دست یاری خود را به‌سوی هموطنان سیل‌زده دراز کنیم و به یاریشان بشتابیم این وظیفه شرعی و انسانی ما است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا