پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25741
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پرداختن به هنر موجب شخصیت بخشدن به انسان می شود و هر فرد می‌تواند از طریق هنر درک و احساسات درونی خود را به دنیای پیرامون به صورت دوطرفه ابراز و تبادل کند.   به گزارش «صدای استان» به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 10:38

صدای استان : معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پرداختن به هنر موجب شخصیت بخشدن به انسان می شود و هر فرد می‌تواند از طریق هنر درک و احساسات درونی خود را به دنیای پیرامون به صورت دوطرفه ابراز و تبادل کند.

 

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ محمدحسین زندویان روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر چهارمین نمایشگاه عکس “انسان” در بوشهر افزود: هنر را باید به واسطه تاثیرات مثبت و شاداب بودن دوست داشت زیرا علاوه بر کمک کردن به انسان برای رشد و پیشرفت، باعث زیبایی جامعه نیز می‌شود. هنر وسیله تبادل احساس و اندیشه انسانی است

وی بیان کرد: عکاسی یکی از هنرهای اثرگذار است که هنرمند باید در هنگام ثبت یک اثر مولفه‌هایی را رعایت کند تا اثر او علاوه بر جذابیت، مانایی داشته باشد.

وی اظهار داشت: شناخت ذائقه‌های جامعه و مخاطبان مهمترین فاکتور در تولید یک اثر ماندگار است که هنرمندان باید به این مهم توجه کنند.

زندویان بیان کرد: نمایشگاه بهترین فرصت برای ارائه آثار در حوزه‌های مختلف است تا افراد جامعه علاوه بر کسب اطلاعات و آگاهی از مسائل پیرامون اطراف خود، بیشتر با هنرمندان و فعالیت‎های آنها آشنا شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره‌کل برای حمایت از هنرمندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و انجام این مهم را یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی خود برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر می‌داند.

در این آیین پوریا بهرام نژاد طراح پوستر چهارمین نمایشگاه عکس انسان توضیحاتی در ارتباط با طراحی پوستر و نحوه برگزاری نمایشگاه بیان کرد.

چهارمین نمایشگاه عکس انسان با موضوع انسان و موضوع‌های مختلف زندگی روزمره از یکم تا هفتم بهمن ماه سال جاری در عمارت تاریخی دهدشتی، گالری فرهنگ‌سرای بافت بوشهر برپا می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا