جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25731
تعداد نظرات: ۰

صدای استان:یک قاضی در بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه شکارچی متخلف را به تهیه و نصب تابلوی مشخصات منطقه حفاظت شده حله ملزم کرد. به گزارش « صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست منطقه حفاظت شده حله گفت: یک شکارچی متخلف که به صورت غیر مجاز دو قطعه مرغابی در…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 دی 1398 - 10:22

صدای استان:یک قاضی در بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه شکارچی متخلف را به تهیه و نصب تابلوی مشخصات منطقه حفاظت شده حله ملزم کرد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست منطقه حفاظت شده حله گفت: یک شکارچی متخلف که به صورت غیر مجاز دو قطعه مرغابی در منطقه حفاظت شده حله صید کرده بود، به دادگاه معرفی شد و قاضی پرونده رای جایگزین حبس برای متخلف صادر کرد.

 

کامبیز عبدالهی افزود: با رای قاضی دادگاه بندر ریگ این متهم که ساکن در یکی از شهر‌های استان بوشهر است به تهیه و نصب یک عدد تابلو مشخصات منطقه محکوم شد.

او ادامه داد: حکم صادر شده با نظارت کارکنان محیط زیست به اجرا درآمد.

منطقه حفاظت شده حله به وسعت۴۴ هزار و ۷۸۳ هکتار در ساحل دریا و به فاصله ۱۰ کیلومتری شمال شرقی بندر بوشهر قرار دارد.

پوشش گیاهی این منطقه شامل گیاهان تالابی مانند نخل مرداب، نی بزواش، پیازین و لوئی و گیاهان خشکی زی از جمله گز و کهور است.

در منطقه حفاظت شده حله، پستاندارانی مانند گرگ، شغال، روباه معمولی، خرگوش و گربه وحشی، و پرندگانی مثل درنا، فلامینگو، اگرت، اردک مرمری، اردک سفید، غاز خاکستری، انواع سلیم و سایر پرندگان آبزی و کنار آبزی و انواع باز‌های شکاری زندگی می‌کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا