جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25727
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر با بیان اینکه فضای همدلی در مراکز آموزش عالی زمینه موفقیت دانشجویان و اعتلای استان و کشور را فراهم می‌کند گفت: فراهم بودن فضای همدلی، همکاری و دوستی در دانشگاه خلیج فارس ستودنی است. به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ روند اجرایی پروژه‌های عمرانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر شامل…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 دی 1398 - 10:10

صدای استان : استاندار بوشهر با بیان اینکه فضای همدلی در مراکز آموزش عالی زمینه موفقیت دانشجویان و اعتلای استان و کشور را فراهم می‌کند گفت: فراهم بودن فضای همدلی، همکاری و دوستی در دانشگاه خلیج فارس ستودنی است.

به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ روند اجرایی پروژه‌های عمرانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر شامل کارخانه نوآوری، دانشکده مهندسی، استخر سرپوشیده، مهمانسرای اساتید مورد  بررسی قرار گرفت و بر تسریع  تکمیل آنها تاکید شد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در بررسی پروژه‌های عمرانی این دانشگاه با تاکید بر توجه به تسریع اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این مرکز آموزش عالی کارخانه نوآوری با ۳ هزار مترمربع زیربنا است.

عبدالمجید مصلح  با بیان اینکه کارخانه نوآوری این دانشگاه در سال ۱۳۸۸ عملیات اجرایی آن آغاز شد خاطر نشان کرد: این پروژه پس از پیشرفت ۵۵ درصدی به سبب کمبود اعتبار و عدم اجرای تعهدات پیمانکار متوقف شد.

وی، با اشاره به فعال شدن مجدد کارخانه نوآوری دانشگاه  خلیج فارس تصریح کرد: با تلاش مجدانه  مسئولان دانشگاه و پشتیبانی استاندار بوشهر، اعتبار کارخانه نوآوری خلیج فارس از محل اعتبارات استانی تامین شد.

کارخانه نوآوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اعتبار ۲۲٫۲ میلیارد ریال  اجرا شد

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از تکمیل این پروژه خبر داد و بیان کرد: کارخانه نوآوری این دانشگاه با اعتبار ۲۲٫۲ میلیارد ریال  در محل پردیس ۲ دانشگاه خلیج فارس بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مصلح افزود: با افتتاح کارخانه نوآوری این دانشگاه زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از دانشجویان کارآفرین فراهم می‌شود.

وی با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به طرح‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: امروز اگر دانشگاه خلیج فارس بوشهر توانسته در راستای اهداف و ماموریت‌های خود موفق باشد به سبب حمایت مجموعه استانداری بوشهر است.

مصلح دانشگاه خلیج فارس را سومین دانشگاه کشور در جذب منابع از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و افزود: این موفقیت جزء در سایه تلاش و همدلی همه اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر نبود.

استاندار بوشهر در این نشست با قدردانی از فراهم بودن فضای همدلی، همکاری و دوستی در دانشگاه خلیج فارس گفت: مطمئن باشید دانشجویان در اینگونه فضاها قادر می‌شوند زمینه موفقیت خود و اعتلای استان و کشور را فراهم کنند.

عبدالکریم گراوند یکی از وظایف  مهم مسئولان  را ارتباط با دانشجو، شنیدن سخنان و انتقادات آنها و ارائه توضیحات لازم دانست و خاطرنشان کرد: باید این فضا بر اساس احترام و حفظ حرمت‌ها باشد و در این راستا دانشجویان باید  انتقادات و مطالبات  را به شکل صحیح عنوان کنند و نباید فضا را به سمت ناهنجاری پیش برد.

استاندار با تاکید بر اینکه دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: لازم است بر اساس رابطه پدر و فرزندی با دانشجویان ارتباط برقرار شود و حرف‌ها و انتقادات آنها  مورد توجه قرار بگیرد و باید با آرامش به دغدغه‌های آنان پاسخ داده شود.

در این نشست اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه خلیج فارس بوشهر به بیان مشکلات موجود در دانشگاه مانند هزینه برق، آب و عدم اتمام برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به سبب کمبود منابع پرداختند که استاندار بوشهر قول مساعدت و کمک در بر طرف شدن برخی از این مشکلات داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا