پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25722
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار دشتی گفت: در ایام نوروز امسال بازارچه صنایع دستی با مشارکت بخشداران، شهرداران ،دهیاران و شوراها در این شهرستان گشایش می یابد. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛عبدالله نادری صبح شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی با بیان اینکه دشمنان همواره…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 دی 1398 - 10:07

صدای استان : فرماندار دشتی گفت: در ایام نوروز امسال بازارچه صنایع دستی با مشارکت بخشداران، شهرداران ،دهیاران و شوراها در این شهرستان گشایش می یابد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛عبدالله نادری صبح شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی با بیان اینکه دشمنان همواره بدنبال توطئه و ایجاد تفرقه هستند، اظهار داشت: دشمن از فضای رسانه‌ای که در دست دارد در جهت تخریب نظام استفاده می‌کند.

وی افزود: ملت ما هوشیار است و قطعاً از این بحران‌ها نیز عبور خواهند کرد ولی می‌طلبد در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

نادری اضافه کرد: هدف آنها ایجاد بی اعتمادی در بین مردم و مسئولین است آنها می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال می‌طلبد دستگاه‌های عضو خدمات سفرهای نوروزی از هم اکنون تمهیدات لازم برای پذیرایی مناسب از مهمانان نوروزی انجام دهند.

نادری اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی برای ایام نوروز پیش بینی شود، گفت: جاذبه‌های گردشگری شهرستان برای مسافرین نوروزی معرفی شود و از هم اکنون اقامتگاه‌های بومی گردی آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی باشند.

نادری تصریح کرد: در ایام نوروز بازارچه صنایع دستی با مشارکت بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراها راه اندازی می‌شود.

فرماندار دشتی دهه فجر را دهه عزت، سربلندی، پیشرفت، وحدت وانسجام عنوان کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی که قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسند سریعاً تکمیل شوند و دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی خود را اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان چندین کمیته تشکیل شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا