پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25665
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای عالی چنگی با دستور قضایی تخریب شد. به گزارش «صدای استان »؛ سرهنگ حسین خواجه بیان کرد: در راستای مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۴۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 دی 1398 - 10:07

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای عالی چنگی با دستور قضایی تخریب شد.

به گزارش «صدای استان »؛ سرهنگ حسین خواجه بیان کرد: در راستای مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۴۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی و بنا‌های غیر مجاز در روستای عالی چنگی تنگستان با اخذ دستور از مقامات قضایی تخریب شد.

وی افزود: در این عملیات که با حکم مراجع قضایی و با حضور رئیس دادگاه بخش دلوار و بخشدار این بخش و رئیس و نماینده حقوقی جهاد کشاورزی صورت پذیرفت، بنا‌های غیر مجاز ساخته شده در زمین‌های کشاورزی روستای عالی چنگی تخریب شد و حدود ۱۶۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال که تغییر کاربری داده شده بودند آزادسازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوطه، موضوع را به مرکز فوریت‌های تلفنی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا