پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25649
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در طی یک سال گذشته، ۸۷۶ پروژه محرومیت‌زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی در استان بوشهر انجام‌شده را مزین به نام شهدای استان کرده‌ایم. به گزارش «صدای استان »؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو صبح سه‌شنبه در نشست آموزشی کنگره شهدا با…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 دی 1398 - 13:54

صدای استان : فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در طی یک سال گذشته، ۸۷۶ پروژه محرومیت‌زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی در استان بوشهر انجام‌شده را مزین به نام شهدای استان کرده‌ایم.

به گزارش «صدای استان »؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو صبح سه‌شنبه در نشست آموزشی کنگره شهدا با حضور نمایندگان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان‌های کشور اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، یک ساختار منسجم و کاربردی را با مشارکت استانداری و کلیه دستگاه‌های اجرایی ایجاد کرده‌ایم.

۸۷۶ پروژه محرومیت‌زدایی استان بوشهر مزین به نام شهدا شده است

وی افزود: در راستای برگزاری مناسب این کنگره جلسات متفاوتی طی دو سال گذشته با ارکان مختلف انجام‌شده به‌گونه‌ای که کلیه رسانه‌ها، فعالان اجتماعی و فرهنگی، اصناف، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برگزاری کنگره آماده‌شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: باوجوداین که تمرکز اصلی برای برگزاری این کنگره در مجموعه سپاه انجام‌شده اما طی این دو سال به‌گونه‌ای رفتار شده که در کنار ادارات دولتی، کل استان بوشهر فضای ایثار و شهادت به خود بگیرد.

رزمجو با اشاره به اغتشاشات اخیر و پس از افزایش قیمت بنزین در سطح کشور گفت: به دلیل اینکه فضای استان بوشهر مملو از ایثار و شهادت بود به نسبت خیلی کمتری شاهد ایجاد اغتشاشات در استان بوشهر و به خصوص مرکز استان بودیم.

بازسازی تابلوها و تصاویر شهدا در سطح شهرها و روستاهای استان

وی بیان کرد: ازآنجاکه سعی ما این بوده که فضای استان معطر به نام شهدا باشد، طی دو سال گذشته اقدام به بازسازی کلیه تابلوها و تصاویر شهدا در سطح شهرها و روستاهای استان کرده‌ایم به‌گونه‌ای که کمتر کوچه و خیابانی در سطح استان وجود دارد که در این بخش نوسازی نشده باشد.

رزمجو با تقدیر از استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر عنوان کرد: ۲۱ کمیته تخصصی برای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر ایجادشده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ماندگاری آثار شهدا، اقدام به ایجاد کمیته تأیید محتوا کرده‌ایم که ره‌آورد آن تأیید ۱۰۳ کتاب مرتبط با شهدای استان بوشهر بوده که تاکنون ۷۶ کتاب منتشرشده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا