جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25633
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون اجرایی شهرداری بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: در این راستا تابلوهایی مزین به تمثال مبارک شهدا با اطلاعاتی مربوط به تاریخ تولد و تاریخ شهادت توسط شهرداری بندر بوشهر تهیه و نصب شد. به گزارش «صدای استان»؛ مهدی عالی‌پور  در نشست بررسی روند…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 دی 1398 - 11:04

صدای استان : معاون اجرایی شهرداری بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: در این راستا تابلوهایی مزین به تمثال مبارک شهدا با اطلاعاتی مربوط به تاریخ تولد و تاریخ شهادت توسط شهرداری بندر بوشهر تهیه و نصب شد.

به گزارش «صدای استان»؛ مهدی عالی‌پور  در نشست بررسی روند اجرایی نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر مهم استان بوشهر به نام شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا در اقتدار و امنیت کشور نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سرافرازان از ضروریات است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا است گفت: با توجه به نگاه مثبت شورای اسلامی شهر و رهنمودهای شهرداربوشهر، اولویت اصلی و اساسی در مجموعه مدیریت شهری و به ویژه کمیته نامگذاری،استفاده از اسامی شهدای گرانقدر می‌باشد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: این سردار سرافراز ایران اسلامی مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی است که در راستای تکریم این شهید والامقام با تصویب شورای اسلامی شهر بوشهر تقاطع غیر همسطح مطهری بوشهر به نام سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

عالی‌پور با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: در این راستا ۳۲ عدد تابلو مزین به تمثال مبارک شهدا با اطلاعاتی مربوط به تاریخ تولد و تاریخ شهادت توسط شهرداری بندر بوشهر تهیه و نصب شد.

وی بیان کرد: در این راستا برخی از کوچه ها فاقد نام و تابلو بودند که پس از مطرح شدن در کمیسیون نامگذاری و تصویب نام،نسبت به نصب تابلو مربوطه اقدام می‌شود و برخی نیز به سبب فرسودگی تابلو قبلی و برای زیباسازی سیما و منظر شهری، اداره تاسیسات و برق نسبت به نصب تابلو جدید اقدام می‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا