جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25614
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۳۵ پروانه‌ بهره‌برداری صنعتی در این استان صادر و راه‎اندازی شد. به گزارش« صدای استان »به نقل از ایرنا؛حسن بحرینی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: این واحدها با سرمایه‌گذاری ۷۰هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال برای یکهزار و ۸۵۲ نفر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 دی 1398 - 10:53

صدای استان :معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۳۵ پروانه‌ بهره‌برداری صنعتی در این استان صادر و راه‎اندازی شد.

به گزارش« صدای استان »به نقل از ایرنا؛حسن بحرینی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: این واحدها با سرمایه‌گذاری ۷۰هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال برای یکهزار و ۸۵۲ نفر اشتغال ایجاد کرده‌است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از نظر تعداد واحدها ۳۴ درصد و از نظر اشتغال ۴۶۲ درصد افزایش داشته‌است.

وی بیان کرد: از مجموع ۳۵فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده ۶ مورد آن با سرمایه‌گذاری ۴۴۸ میلیارد ریال با اشتغال ۹۴ نفر از سوی مناطق ویژه اقتصادی استان صورت گرفته‌است.

بحرینی اضافه کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذر ماه سال جاری درمجموع ۵۸۷ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۹۲ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال  با اشتغال ۳۲ هزار و ۵۱۲ نفر در استان بوشهر وجود دارد.

وی با اشاره به  توانمندی‌های استان بوشهر در صنایع دریایی و کشتی سازی، شیمیایی و پتروشیمی، صنایع معدنی شامل کارخانه‌های سیمان و گچ و غیره عنوان کرد: این استان در کشور از نظر رقم سرمایه‌گذاری پروانه‌های بهره‌برداری در جایگاه چهارم قرار دارد.

بحرینی اظهار داشت: منابع عظیم نفت و گاز، صنایع دریایی، ذخایر معدنی، نخیلات و دسترسی به آبراه‌های بین‌المللی و کشورهای حاشیه خلیج فارس فرصت مناسب برای ایجاد سرمایه‌گذاری دربخش‌های مختلف صنعتی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا