پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25612
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امروز در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم. به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر یکشنبه در جمع فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 دی 1398 - 10:50

صدای استان :مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امروز در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم.

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر یکشنبه در جمع فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیروهای مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلبی همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار دلیر، حاجی‌زاده که خار چشم دشمنان بوده و هستند، ستودنی است.

امروز در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم

وی با بیان اینکه امروز در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم، ادامه داد: آمریکا که خود عامل اصلی ناامنی در منطقه است، به همراه سایر هم پیمانانش درصدد مقابله با نظام اسلامی و جریان مقاومت هستند و در این مسیر از تمام توان خود و کشورهای سلطه پذیر منطقه و اجیران و فریب خوردگان داخلی خود استفاده می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: ما هم بنا بر رسالتی که داریم باید ادای وظیفه کنیم و با حضور افراد تأثیرگذار نقش تبلیغی خود را در روشنگری برای اقشار مختلف مردم و خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمن انجام دهیم.

وی در ادامه با تسلیت واقعه سقوط هواپیمای مسافربری اظهار داشت: امشب در مساجد استان بوشهر به یاد جانباختگان واقعه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین، قرآن کریم تلاوت می‌شود.

حجت‌الاسلام سروستانی تأکید کرد: متأسفانه سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعداد زیادی از فرزندان ایران اسلامی مصیبت بزرگی بود که بعد از حلاوت انتقام سختی که از دشمنان گرفته شد و در تاریخ بی سابقه بود به وجود آمد و همه را متأثر کرد.


برچسب ها: #بوشهر #تبلیغات
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا