جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25588
تعداد نظرات: ۰

رئیس پلیس فتا بوشهر اظهار داشت : نیروی خدماتی ، با جلب اعتماد پزشکی که در مطب وی مشغول به‌کار بود، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.     به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ قاسمی اظهار داشت: با مراجعه پزشکی که مدعی شده بود از…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 دی 1398 - 10:38

رئیس پلیس فتا بوشهر اظهار داشت : نیروی خدماتی ، با جلب اعتماد پزشکی که در مطب وی مشغول به‌کار بود، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ قاسمی اظهار داشت: با مراجعه پزشکی که مدعی شده بود از حساب بانکی وی مبالغی به‌صورت غیرمجاز در چند نوبت برداشت شده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

سرهنگ قاسمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کردند و در حین رسیدگی به این پرونده دریافتند که نیروی خدماتی که معتمد پزشک شاکی بود با سوء استفاده از اعتماد وی رمز دوم کارت بانکی پزشک را فعال کرده بود.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش مأموران هویت متهم که مردی ۳۲ ساله بود مورد شناسایی قرار گرفت؛ شاکی بیان کرد به سبب اعتمادی که به وی داشت برای یکسری کارهای مالی ،خرید مایحتاج منزل کارت بانکی‌اش را در اختیار کارگر مربوطه قرار داده بود.

 

 

رئیس پلیس فتا بوشهر بیان داشت: متهم به اداره پلیس احضار شد و با دیدن مستندات، ضمن اعتراف به عمل مجرمانه خود گفت با ترفند جلب اعتماد شاکی اقدام به فعال نمودن رمز دوم و برداشت غیرمجاز از وی می کردم.

این مقام مسئول گفت: این مجرم، انگیزه خود را کسب منافع مالی عنوان کرده که در نهایت پرونده به‌همراه شاکی و مستندات پلیس به دادسرا ارسال شد.

 

 

رئیس پلیس فتا بوشهر ضمن درخواست از هم‌استانی ها مبنی بر عدم واگذاری اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران، خاطرنشان کرد: کسانی که کارت عابر بانک خود را در اختیار افراد دیگر قرار می دهند توجه داشته باشند که طبق قانون جرایم رایانه ای “شخصی که کارت خود را به هر نحو در اختیار نداشته و هیچگونه اقدامی جهت مسدودسازی حساب خود انجام ندهد و از آن کارت حساب، برای اعمال مجرمانه استفاده شود، مسئولیت قضایی متوجه صاحب کارت نیز می‌باشد.”


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا