جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25577
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ۲ روز گذشته دمای هوا در این استان چهار درجه کاهش یافته و در ۲ روز آینده چهار درجه دیگر از دمای استان و بویژه ارتفاعات شرقی کاسته می‌شود. به گزارش«صدای استان »؛محمدرضا انصاری روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 دی 1398 - 09:44

صدای استان :کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ۲ روز گذشته دمای هوا در این استان چهار درجه کاهش یافته و در ۲ روز آینده چهار درجه دیگر از دمای استان و بویژه ارتفاعات شرقی کاسته می‌شود.

به گزارش«صدای استان »؛محمدرضا انصاری روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای جم و بوشهر(دریایی) به ترتیب با ۹.۷ درجه و ۲۳ درجه به ترتیب کمترین  و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: بررسی  نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا نیز در برخی نقاط بویژه بر روی دریا و برخی مناطق ساحلی استان طی ساعت‎هایی وقوع رگبار باران و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ، دور از انتظار نیست.

انصاری ادامه داد: همچنین طی این مدت به سبب وزش بادهای شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی نقاط بویژه بر روی دریا و نواحی ساحلی طی ساعت‎هایی با رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‏شود.

انصاری گفت: دراین مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۶ کیلومتر در ساعت  پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۱ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۲۵ ، جزر دوم ساعت ۱۳:۱۶ و مد دوم ساعت ۲۰:۱۷ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا