شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25541
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت فردا، شاهد افزایش ابر و بارش باران با احتمال ریزش تگرک و آبگرفتگی معابر عمومی خواهیم بود. به گزارش «صدای استان »؛ فرج‌الله شکوهی‌پور بیان کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 دی 1398 - 14:16

صدای استان : مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت فردا، شاهد افزایش ابر و بارش باران با احتمال ریزش تگرک و آبگرفتگی معابر عمومی خواهیم بود.

به گزارش «صدای استان »؛ فرج‌الله شکوهی‌پور بیان کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با نفوذ تدریجی یک سامانه بارشی از غرب به استان بوشهر ناپایداری‌های جوی در استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: طی روز پنج‌شنبه در همه نقاط استان شاهد بارش باران، رگبار و رعد و برق با احتمال ریزش تگرک و آبگرفتگی معابر عمومی خواهیم بود و روز جمعه ناپایداری‌های جوی بیشتر در نیمه جنوبی و قسمت‌های شرقی خواهد بود که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: طی فعالیت این سامانه بارشی در استان سرعت وزش باد افزایش یافته و در پی آن دریا مواج و متلاطم می‌شود که بر این اساس نسبت‌به تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری هشدار داده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال ریزش تگرک به کشاورزان توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه را برای حفاظت از محصولات کشاورزی انجام دهند، همچنین مردم و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات به‌سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند.
منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا