جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25512
تعداد نظرات: ۰

نشست علنی شورای شهر بوشهر با حضور چارکی قائم مقام شهردار بوشهر عصر یکشنبه برگزار شد .   به گزارش « صدای استان »؛ در روزی که شورای شهر موضوع خاصی برای بررسی نداشت و به موضوعات پراکنده می پرداختند برزگرزاده با انتقاد از تیمداری شهرداری گفت : روز اول گفتیم شهرداری توانایی تیمداری در…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 دی 1398 - 13:43

نشست علنی شورای شهر بوشهر با حضور چارکی قائم مقام شهردار بوشهر عصر یکشنبه برگزار شد .

 

به گزارش « صدای استان »؛ در روزی که شورای شهر موضوع خاصی برای بررسی نداشت و به موضوعات پراکنده می پرداختند برزگرزاده با انتقاد از تیمداری شهرداری گفت : روز اول گفتیم شهرداری توانایی تیمداری در لیگ برتر را ندارد اما نهایتا تیم در مجموعه شهرداری باقی ماند و شاهد نابودی این سرمایه مالی و اجتماعی هستیم.

 

 

وی ادامه داد: تیم شاهین۲۰ الی ۳۰ میلیارد ارزش مالی دارد و شاهد از بین رفتن این سرمایه هستیم و شاهین به حال خود رها شده است ایا شهردار نسبت به سرمایه شخصی خود اینطور نکاه می کند ! چه کسی بخاطر نابودی این سرمایه پاسخگوست.

عضو شورای شهر بوشهر خطاب به رییس شورا بیان داشت : اگر قرار است با همین وضعیت و بدون اینکه بازیکنی جذب کنیم تیم جوانان شاهین را شرکت بدهیم .

 

ندا عبدالله زاده در ادامه با تایید صحبت های برزگرزاده عنوان کرد : در این شرایط که بازیکنانی که تیم آنها رده ۱ تا ۷ در اختیار دارند به تیم قعر جدولی نمی آیند نباید بارانی را از دست میدادیم و در این شرایط بدرد تیم می خورد. مدیریت  تیم توانایی ندارند و دیروز مدیرعامل را به جایی اینکه در تهران به دنبال جذب بازیکن باشد در شهرداری دیدم.

وی ادامه داد: میشو سرمربی تیم در این جلسه لیست هایی برای جذب اعلام کرد که لیست اول آرمانی و غیرقابل اجرا بود، مثلا جذب بازیکن از نفت آبادان که در بین چهار تیم بالای جدول است در تیم شاهین که انتهای جدول می باشد غیرواقعی است، لیست دو و سه نیز بازیکنانی خوبی از لیگ یک بود اما عملکرد ضعیف باعث شده تاکنون اتفاق نیفتد.

 

 

دهدار رییس شورای شهر بوشهر بیان داشت : برای شاهین مشکل مالی رخ نداده و شهرداری به تعهداتش طبق برنامه عمل کرده، گفت: آنچه اکنون شاهدیم مشکل چانه زنی است که جذب بازیکنان مناسب برای تیم شاهین که در انتهای جدول قرار گرفته است.

 

چارکی نماینده شهردار که در این جلسه حضور داشت هم از تماس با سرپرست تیم شاهین خبر داد و از قول وی اعلام کرد که دو بازیکن جدید از مس رفسنجان جذب شده و با دو بازیکن لیگ برتری دیگر هم روزهای آینده قرارداد بسته می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا