شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25500
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: در اجلاسیه شهدای طلاب استان بوشهر در مراسم باشکوهی از ۳۲ شهید روحانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا کشور و خانواده معظم شهدا تجلیل شد. به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ اجلاسیه شهدای روحانی استان بوشهر در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 دی 1398 - 12:04

صدای استان: در اجلاسیه شهدای طلاب استان بوشهر در مراسم باشکوهی از ۳۲ شهید روحانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا کشور و خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

شهدای طلاب و روحانی استان بوشهر تجلیل شدند + تصاویر

به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ اجلاسیه شهدای روحانی استان بوشهر در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان طلاب و روحانی اظهار داشت: روحانیت در همه مبارزات ملت ایران  پیشگام بود و آغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران در استان بوشهر با مبارزات و سپس شهادت شهید ابوتراب عاشوری رقم خورد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه روحانیون استان بوشهر در عرصه دفاع مقدس نقش مهمی داشتند خاطرنشان کرد: استان بوشهر ۳۲ شهید روحانی  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) هم با اشاره به اینکه سردار سپهبد سلیمانی نامی آشنا در ایران و خارج از مرزها است افزود: این سردار رشید اسلام تمام وجودش جهاد و حماسه بود به‌گونه‌ای که در دفاع از ارزش‌های انقلاب، دفاع از حرم و  رسیدگی به مناطق محروم در خط مقدم بود.

سردار علی رزمجو افزود: نقش مهم و راهبردی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برچیدن بساط داعش که آمریکا آن را به‌وجود آورده بود آن‌چنان شاخص بود که ترامپ خائن رئیس‌ جمهور آمریکا مستقیم دستور ترور این سردار را صادر کرد.

در این اجلاسیه از خانواده ۳۲ شهید طلاب و روحانی استان بوشهر تجلیل به‌عمل آمد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا