چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25474
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: برای جذب توریسم در بافت تاریخی بوشهر باید طرح‌های عمران شهری در بافت تاریخی بوشهر توسعه یابد. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛عبدالکریم گراوند بعدازظهر شنبه در نشست هیئت‌امنای مدرسه سعادت بوشهر و بازدید از اسناد و مدارک تاریخی این مدرسه اظهار داشت: طرح گذر هنر در…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 15 دی 1398 - 10:19

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: برای جذب توریسم در بافت تاریخی بوشهر باید طرح‌های عمران شهری در بافت تاریخی بوشهر توسعه یابد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛عبدالکریم گراوند بعدازظهر شنبه در نشست هیئت‌امنای مدرسه سعادت بوشهر و بازدید از اسناد و مدارک تاریخی این مدرسه اظهار داشت: طرح گذر هنر در بافت بوشهر با همکاری شهرداری اجرا می‌شود.

 طرح‌های عمران شهری در بافت تاریخی بوشهر توسعه یابد

وی تصریح کرد: مدرسه سعادت نقش موزه در بافت تاریخی بوشهر دارد که باید در تکمیل بازسازی این مدرسه تاریخی تلاش شود.

گراوند با تأکید بر تسریع در اجرای طرح بهسازی و بازسازی مدرسه تاریخی سعادت تصریح کرد: استاندار بوشهر بافت تاریخی بوشهر را هویت فرهنگی، تاریخی، تجاری و اقتصادی این استان دانست و گفت: با اتمام زیرساخت‌ها و احیا آن رونق بافت تاریخی بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، گردشگری و سکونت‌گاهی فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه احیای بافت تاریخی بوشهر رونق آن را فراهم می‌کند افزود: مدرسه سعادت در بافت تاریخی بوشهر مستقر است و جایگاه مهمی در عرصه فرهنگی و ادبی دارد.

وی با بیان اینکه این شهر دارای جایگاه و پیشینه مهم فرهنگی و تاریخی است اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های مهم در بافت بوشهر اجرای شبکه فاضلاب است که این مهم در دستور کار قرار گرفت.

گراوند بیان کرد: اجرای طرح شبکه فاضلاب در بافت قدیمی بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های بافت تاریخی بوشهر است که باید تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر امسال افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه‌گذاری شده که ۸۰ درصد آن به سبب عرض کم کوچه‌ها به‌صورت دستی انجام‌شده است.

گراوند گفت: با اتمام زیرساخت‌ها و احیا مدرسه سعادت بوشهر در مرکز بافت این شهر، رونق بافت تاریخی بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، گردشگری و سکونت‌گاهی فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۶ پیمانکار در اجرای طرح شبکه فاضلاب بافت بوشهر فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاضلاب در بافت بوشهر ۱۳۰ میلیارد تومان جذب شد که نقش مهمی در احیا بافت دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا