شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25450
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم متدین و ولایتمدار گناوه در مصلی جمعه این شهر برگزار شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛در پی شهادت سردار رشید اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت با حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار گناوه در مصلی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 دی 1398 - 10:09

صدای استان : مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم متدین و ولایتمدار گناوه در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛در پی شهادت سردار رشید اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت با حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار گناوه در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

قرائت کلام الله مجید، مداحی و سینه‌زنی از جمله برنامه‌های این آئین سوگواری بود.

مردم گناوه در این اجتماع با محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید جهان اسلام، در سوگ این شهید به عزاداری و سوگواری پرداختند.

همچنین راهپیمایی مردم ولایتمدار گناوه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در محکومیت این جنایت آمریکا برگزار شد.

در این راهپیمایی که از مصلی جمعه تا چهارراه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد شرکت کنندگان با خشم انقلابی و با سردادن شعار کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ترامپ و عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز، اقدامات جنایت کارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام را محکوم و خواستار پاسخ قاطع جمهوری اسلامی در برابر حرکت جنایت کارانه و تروریستی آمریکا شدند.

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا