جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25442
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: فردی ۶۳ ساله در آب‌گرم امام‌زاده میراحمد ۱۵ کیلومتری محور اهرم – خورموج روبه‌روی روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان غرق شد. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛علیرضا حاجیانی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز از سوی مرکز کنترل و عملیات امداد…

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 دی 1398 - 10:03

صدای استان :مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: فردی ۶۳ ساله در آب‌گرم امام‌زاده میراحمد ۱۵ کیلومتری محور اهرم – خورموج روبه‌روی روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان غرق شد.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛علیرضا حاجیانی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز از سوی مرکز کنترل و عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر غرق شدن فردی ۶۳ ساله که برای شنا کردن در آب‌گرم امام‌زاده رفته بود استمداد طلبیدند.

وی بیان کرد: بلافاصله یک تیم ارزیاب و یک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر تنگستان به همراه ۲ خودرو با ۶ نیرو در ساعت ۱۳:۳۵ در محل حادثه حاضر شدند.

حاجیانی اضافه کرد: پس از ارزیابی برای اعزام تیم غواصی از مرکز استان و حضور غواصان در محل حادثه پس از تجسس ساعت ۱۹:۳۰ موفق به پیدا کردن جسد و تحویل به مراجع قضائی شدند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا