جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25402
تعداد نظرات: ۰

سخنگوی قوه قضاییه می گوید: از ابتدای امسال ۲۰ شهردار و ۵۰ عضو شورای شهر بازداشت شده اند.   به گزارش « صدای استان »؛ غلامحسین اسماعیلی افزود: فقط در سال جاری حدود ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 دی 1398 - 11:37

سخنگوی قوه قضاییه می گوید: از ابتدای امسال ۲۰ شهردار و ۵۰ عضو شورای شهر بازداشت شده اند.

 

به گزارش « صدای استان »؛ غلامحسین اسماعیلی افزود: فقط در سال جاری حدود ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند.

 

 

وی با اشاره به برخی از آمار‌ها در این زمینه گفت: در پاکدشت ۲۵ نفر، اراک ۱۸ نفر، گچساران ۲۰ نفر، چهارباغ ۱۵ نفر، بوشهر ۸ نفر تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شده اند.

 

 

وی یادآور شد: در پاکدشت حدود ۴۰۰ مورد پیمانکاران اعلام کردند که شورا و شهرداری در قبال ارائه کار، از ما حق حساب مطالبه کرده است. اینکه ۴۰۰ پیمانکار در پاکدشت این ادعا را مطرح می‌کنند، بیانگر یک فاجعه است و امیدواریم با تدابیری که اتخاذ می‌شود شاهد این قبیل از موارد نباشیم.

 

 

گفتنی است هفته پیش دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت ۸ کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس، گفته بود: این پرونده درحال طی مراحل تحقیقات است و میزان تخلف صورت گرفته در آینده اعلام می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا