جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25391
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر از برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در نیمه دوم اسفندماه سال جاری خبر داد.     به گزارش «صدای استان »؛ مازیار هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره، شرایطی فراهم شده است تا…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 دی 1398 - 09:10

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر از برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در نیمه دوم اسفندماه سال جاری خبر داد.

 

 

به گزارش «صدای استان »؛ مازیار هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره، شرایطی فراهم شده است تا همکارانی که امکان ارسال آثار خود را نداشته‌اند، بتوانند آثار خود را به این جشنواره برسانند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر تا ۱۰ بهمن ماه ۹۸ تمدید شده است، افزود: سایت جشنواره از دهم دی ماه ۹۸ مجدداً باز، و همکاران گرامی می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره مطبوعات بارگزاری کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: با توجه به استقبال و تقاضای تعداد کثیری از همکاران و علاقمندان به شرکت در این جشنواره، و همچنین رقابت مؤثر و حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه استان در این رویداد بزرگ فرهنگی، با موافقت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری تمدید شد. وی گفت: شرکت‌کنندگان تا دهم بهمن ماه می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بارگزاری کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشنواره در سه بخش حرفه ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود، که بخش حرفه ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری – تحلیلی – تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری – گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی است.

هوشمند با اشاره به  این که آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری خواهد شد، افزود: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال جاری، گفت: اختتامیه جشنواره مطبوعات استان با حضور مقامات فرهنگی کشور، مسئولین استانی، صاحبان رسانه، مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر فعالین رسانه ای استان در نیمه دوم اسفند ماه و در یکی از روزهای هفته بزرگداشت بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره می بایست از تاریخ ۹۴/۰۷/۰۱ تا ۹۸/۰۶/۳۱ در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر می باشد، منتشر و چاپ شده باشد، افزود: آثار چاپ شده در رسانه های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

مازیار هوشمند خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه ای جشنواره، حداکثر در دو بخش دیگر، و در هر رشته حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا