پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25377
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امشب با حضور استاندار بوشهر، هتل سه ستاره شهرداری جم به نام هتل جم با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. به گزارش « صدای استان » به نقل از فارس؛ صدرالله حیدری در آیین افتتاح هتل جم که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: هتل…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 8 دی 1398 - 12:15

صدای استان : امشب با حضور استاندار بوشهر، هتل سه ستاره شهرداری جم به نام هتل جم با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/09/11/13980911000799_Test_PhotoN.jpg

به گزارش « صدای استان » به نقل از فارس؛ صدرالله حیدری در آیین افتتاح هتل جم که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: هتل جم با بهترین امکانات تجهیز شده و جهت حال مسافران و حضور تیم‌های لیگ برتری فوتبال در شهرستان، امکانات فراوانی با بهترین کیفیت در این هتل وجود دارد.

شهردار جم افزود: هتل جم در ٨ طبقه که دو طبقه پارکینگ ، ۵٢ اتاق و سوئیت در چهار طبقه و رستوران و کافی شاپ در طبقه هم‌کف و پنجم می‌باشد و هتل جم دارای یک سالن بزرگ با ظرفیت بالای ٣٠٠ نفر و همچنین  داری ۴ سوئیت دوخوابه و ۸ سوئیت تک خوابه و ۴٠ اتاق با ظرفیت ١٧٠ نفر می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ١۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از مجموعه هتل جم بخشی عمده‌ای از نیازهای شهرستان در بحث اسکان مسافران و گردشگران مرتفع خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری برای دیدار با پارس جنوبی در این هتل اسکان خواهند یافت.

به گزارش فارس، برخی فرمانداران و شهرداران جنوب استان بوشهر و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر نیز همراه با استاندار در افتتاح این هتل حضور داشتند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا