پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25371
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۰ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در استان بوشهر انصراف دادند. به گزارش «صدای استان»؛ مجید خورشیدی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: شرایط برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در استان بوشهر فراهم است.   وی با اشاره به…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 8 دی 1398 - 12:12

صدای استان : رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۰ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در استان بوشهر انصراف دادند.

به گزارش «صدای استان»؛ مجید خورشیدی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: شرایط برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در استان بوشهر فراهم است.

 

وی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت در استان بوشهر تعامل و همکاری خوبی با هم دارند و همین موضوع باعث تسهیل در روند برگزاری انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره انجام اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در استان خاطرنشان کرد: امنیت مطلوب، مشارکت حداکثری، مردمی بودن و شفافیت در انتخابات سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات است.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی برای همه دست اندرکاران انتخابات استان بوشهر در همه سطوح اشاره کرد و ادامه داد: رعایت قانون‌مندی در برگزاری انتخابات از مهمترین اولویت‌ها در انتخابات است.

خورشیدی با اشاره به اینکه در چهار حوزه استان بوشهر در مجموع ۱۹۶ نفر ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد صلاحیت چهار نفر در هیئت‌های اجرایی تائید نشد و ۱۰ نفر نیز انصراف خود را اعلام کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا