جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25300
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :مهدی نوری، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی اعلام کرد که دستش برای دیدار با پیکان خالی بوده و فقط با ۱۴ بازیکن برای این مسابقه آماده شده‌اند. به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ مهدی نوری، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 4 دی 1398 - 11:44

صدای استان :مهدی نوری، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی اعلام کرد که دستش برای دیدار با پیکان خالی بوده و فقط با ۱۴ بازیکن برای این مسابقه آماده شده‌اند.

نوری: جای کمالوند در این پیروزی کنار تیم ما خالی بود/ با 14 بازیکن به بازی با پیکان آمدیم

به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ مهدی نوری، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری درباره زمان انتخاب شدن سرمربی پارس اظهار داشت: در مورد سرمربی تیم من نمی‌توانم صحبت کنم. در حیطه کاری من نیست و مدیریت باشگاه باید تصمیم بگیرد. از زمانی که آقای کمالوند رفت، مسئولیت فنی تیم به عهده بنده و آقای جم‌رتبه سپرده شد.

وی با اشاره به مدت کوتاهی که مسئولیت فنی تیم را به عهده گرفته است، افزود: درست است که زمان بسیار کم بود، اما سعی کردیم هر چه در توان داریم و بلد بودیم به بچه‌ها آموزش بدهیم؛ به خصوص برای دیدار با پیکان. برای بازی با پرسپولیس هم ما ۹۶ دقیقه خوب بازی کردیم. یعنی در بخش دفاعی خیلی خوب بودیم. داور سر آن یک صحنه اشتباه کرد و گل خوردیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد: به لحاظ فنی ما تیم پیکان را خوب آنالیز کردیم. چند بازی آنها را دیدیم و کارهایی که می‌خواستیم در تمرینات انجام دادیم. گفته بودم که اگر آن مسائلی که می‌خواهیم در زمین اجرا شود، نتیجه می‌گیریم. دیدید که روی نیمکت هم کسی را نداشتیم و با ۱۴ بازیکن به این بازی آمدیم. با این حال کارهایی که می‌خواستیم انجام شد تا با یک نتیجه خوب از زمین خارج شویم.

نوری درباره اینکه هواداران پارس جنوبی نگران فسخ یکطرفه قرارداد ترکمان با این تیم هستند، اظهار داشت: مهدی ترکمان قراردادش را یکطرفه فسخ کرده، اما باشگاه به تعهداتش عمل کرده، پول این بازیکن واریز شده و به سقف ۵۰ درصد پرداختی رسیده است. می‌دانم مقابل قرارداد جدید او را گرفته‌اند و این بازیکن قرار است برگردد. با این حال چون او در تمرین نبود، اگر دیروز یا امروز هم برگشته بود، در ترکیب جایی نداشت، چون با تیم تمرین نکرده بود. او یکی از بهترین بازیکنان ما بود و امیدوارم باشگاه با رایزنی‌هایی که می‌کند این بازیکن را بازگرداند. این حق باشگاه است و مهدی ترکمان هم جزو بهترین بازیکنان ما بود.

وی در مورد اینکه آیا پنجره نقل‌وانتقالات باز شده است یا نه، گفت: فعلاً نه. باید مطالبات طلبکاران پرداخت شود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد، چون نیاز به جذب بازیکن داریم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی راجع به برنامه این تیم در تعطیلات نیم‌فصل، اظهار داشت: مسابقات حدود ۳۰ روز تعطیل است. ما سرمربی نداریم، اما بنده و آقای جم‌رتبه تصمیم گرفتیم چند روز به بازیکنان استراحت بدهیم و بعد تمرینات را در تهران آغاز کنیم. اگر در این چند روز سرمربی جدید تعیین شود، او در مورد شروع تمرینات تصمیم می‌گیرد، اما اگر معرفی نشود ما تمرینات را آغاز خواهیم کرد تا باشگاه تصمیم بگیرد. با این حال آن‌طور که می‌دانم، قرار است سرمربی جدید به زودی معرفی شود.

نوری درباره اینکه تیم پارس خوب دفاع می‌کند، اما چرا به جای پرس کردن از خطوط جلوتر در یک سوم دفاعی خودش دفاع می‌کند که این مسئله برای پارس خطرساز است، خاطرنشان کرد: ما امروز دفاعی بازی نکردیم، بلکه منطقی بازی کردیم. اگر دفاعی بازی می‌کردیم، به سه گل نمی‌رسیدیم. نسبت به ابزاری که داریم باید در زمین بازی کنیم. اگر بازیکن زیاد داشتیم، شاید می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. اگر بازیکنانی بودند که به ما بیشتر کمک می‌کردند، شاید شیوه ما تغییر می‌کرد. هم در این بازی و هم در بازی با پرسپولیس ما چاره دیگری نداشتیم.

وی در پایان گفت: باید از بازیکنان تشکر کنم. در یکی دو روز گذشته اتفاقاتی افتاد که بازیکنان شاید به لحاظ روحی فضای خوبی نداشتند. ما سعی کردیم آنها را به لحاظ روحی بهتر کنیم. باید از بازیکنان بزرگ تیم تشکر کنم که خیلی به ما کمک کردند تا بتوانیم امروز خیلی خوب در زمین ظاهر شویم. جای کمالوند هم امروز در کنار تیم خالی بود و دوست داشتم امروز که به پیروزی رسیدیم، آقای کمالوند و سایر اعضای کادرفنی که از ما جدا شدند، کنار تیم باشند. همه‌ی آنها زحمت کشیدند و از این عزیزان تشکر می‌کنم. امیدوارم کمالوند هر کجایی که هست و می‌رود، موفق باشد. باید از تماشاگران هم که از ما حمایت کردند، تشکر کنم و امیدوارم همچنان حامی ما باشند تا به نتیجه برسیم.


برچسب ها: #پارس جنوبی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا