جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25181
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و این تیم را مهار کردیم، ولی حریف تیم داوری نشدیم. به گزارش « صدای استان »؛ عرفان جم‌رتبه مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس تهران بیان کرد: مستحق شکست در مقابل…

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 آذر 1398 - 11:35

صدای استان : مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و این تیم را مهار کردیم، ولی حریف تیم داوری نشدیم.

پرسپولیس را مهار کردیم، ولی حریف تیم داوری نشدیمبه گزارش « صدای استان »؛ عرفان جم‌رتبه مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس تهران بیان کرد: مستحق شکست در مقابل پرسپولیس نبودیم و امروز نباید درا ین مسابقه متحمل شکست می‌شدیم.

وی تاکید کرد: در مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و این تیم را مهار کردیم، ولی حریف تیم داوری نشدیم و متأسفانه شکست خوردیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه در صحنه گل پرسپولیس داور اشتباه کرد، افزود: اوت به نفع ما بود و مالکیت توپ با ما بود، ولی داور توپ را به تیم حریف داد و روی همین صحنه گل خوردیم.

جم‌رتبه با انتقاد از وضعیت داوری و امتیاز‌هایی که پارس جنوبی جم اینگونه از دست داده است، تصریح کرد: توقع نداریم داور‌ها به نفع ما بگیرند، ولی توقع داریم حق ما را بدهند فقط از آن‌ها عدالت می‌خواهیم.

او یادآور شد: به نظر من داوران به رنگ پیراهن تیم‌ها دقت می‌کنند و کمیته داوران باید به این مسائل توجه کند.  شاید این داور  محروم یا توبیخ شود اما ضرر امتیازی ما بر نمی‌گردد. امیدوارم که دیگر شاهد این چنین مسائلی نباشیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص وضعیت کمالوند هم افزود: آقای کمالوند استاد من است و ما امروز راه او را ادامه دادیم. امیدوارم او هر جا هست موفق باشد و دوباره به پارس جنوبی برگردد.

جم رتبه درخصوص بازی بعدی پارس جنوبی با پیکان که در جم برگزار می‌شود، عنوان کرد:  امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز این دیدار را بگیریم چرا که یک بازی خانگی برای ما خواهد بود. امیدوار م با برد بتوانیم نیم فصل را تمام کنیم و شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

او  در مورد تعویض محمد نوری تصریح کرد: من با او صحبت کردم و گفتم که در زمین بماند اما او گفته خسته شده و بهتر است یک بازیکن جوان به بازی بیاید اما متاسفانه بعد از تعویض او گل خوردیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره وضعیت کاخا شوویلی عنوان کرد: او به دلیل مصدومیت شاید سه ماه از ترکیب تیم دور باشد و امروز به دلیل کمبود بازیکن یک بازیکن غیرتخصصی را به جای او در ترکیب گذاشتیم. تا زمان اخراج باتیستا خوب بودیم اما اخراج او نظم ما را به هم ریخت. انصافا امروز هافبک دفاعی‌های ما خوب کار کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا