پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25072
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دیر عامل موقت تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: کمالوند بر استعفای خود اصرار دارد. به گزارش «صدای استان»؛ مراد مرادی در گفت‌وگو با مهر بیان داشت: در عین مخالفت باشگاه پارس جم نسبت به تصمیم استعفای کمالوند، وی استعفای خود را تقدیم باشگاه کرد و تا این لحظه موافقت به انصراف…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 آذر 1398 - 12:30

صدای استان : دیر عامل موقت تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: کمالوند بر استعفای خود اصرار دارد.

به گزارش «صدای استان»؛ مراد مرادی در گفت‌وگو با مهر بیان داشت: در عین مخالفت باشگاه پارس جم نسبت به تصمیم استعفای کمالوند، وی استعفای خود را تقدیم باشگاه کرد و تا این لحظه موافقت به انصراف از تصمیم خود نشده است.

کمالوند بر استعفای خود اصرار دارد/ باشگاه پارس جم مخالف است

عباس دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم نیز بیان داشت: تیم فوتبال پارس جم با آمادگی کامل در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران حاضر می‌شود.

وی بیان داشت: مسئولین باشگاه نیز در تهران دنبال جذب سرمربی جدید هستند و انشاءالله به زودی سرمربی تیم فوتبال پارس جم معرفی می شود.

دراهکی خاطرنشان کرد: بلیط فروشی با شماره ملی است و ۱۰ درصد ورزشگاه فقط به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم بیان داشت: بعد از پر شدن جایگاه هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که حدود ۱۰ درصد است، امکان خرید بلیط بیشتر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با استعفای کمالوند موافقت شده است و کمالوند دیگر به تیم فوتبال پارس جم  برمی‌گردد.

دراهکی با بیان اینکه هتل جم نیز در بازی پارس جم و پرسپولیس افتتاح می‌شود گفت: هتل جم محل اسکان تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود.

بازی حساس پارس جم و پرسپولیس در نیم فصل دوم در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا