جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24962
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: بدون هماهنگی با باشگاه ما، زمان بازی با استقلال را تغییر دادند و به این موضوع اعتراض خواهیم کرد. به گزارش « صدای استان »؛ خداکرم ایزدپناه در مورد تغییر زمان بازی تیم شاهین بوشهر و استقلال، اظهار داشت: بدون هماهنگی با باشگاه شاهین بازی ما…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 20 آذر 1398 - 10:48

صدای استان : مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: بدون هماهنگی با باشگاه ما، زمان بازی با استقلال را تغییر دادند و به این موضوع اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش « صدای استان »؛ خداکرم ایزدپناه در مورد تغییر زمان بازی تیم شاهین بوشهر و استقلال، اظهار داشت: بدون هماهنگی با باشگاه شاهین بازی ما مقابل استقلال را به روز شنبه موکول کردند. مسئولان سازمان لیگ باید برای این تغییر با باشگاه ما هماهنگ می‌کردند.

وی ادامه داد: بازی با تیم صنعت نفت تازه تمام شده است و ما در کمال تعجب از طریق سایت‌ها و خبرگزاری‌ها متوجه شدیم زمان بازی ما با استقلال را تغییر دادند. فردا (چهارشنبه) و در اولین فرصت نسبت به این تغییر اعتراض خواهیم کرد.

مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: ما برای این بازی و سفر به تهران بلیت و هتل رزرو کرده بودیم. در این شرایط بد اقتصادی یک هزینه اضافه را به ما تحمیل کردند. از طرفی بر اساس بازی روز جمعه برنامه‌ریزی کرده بودیم. در حالی که تازه بازی ما تمام شده؛ با این کار برای استقلالی‌ها فرصت ریکاوری کامل به وجود آمده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا