جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24940
تعداد نظرات: ۱۹

به دنبال سفر یکی از مقامات کشوری به استان بوشهر، لیست چند صد نفری به همراه شماره حساب این افراد به سازمان بهزیستی استان ارسال و دستور واریزی مبلغ حدود ۱۴ میلیارد ریال به حساب این افراد به مدیر کل وقت بهزیستی داده میشود.   « صدای استان »؛ یک منبع آگاه که نخواست نامش افشا…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 آذر 1398 - 15:55

به دنبال سفر یکی از مقامات کشوری به استان بوشهر، لیست چند صد نفری به همراه شماره حساب این افراد به سازمان بهزیستی استان ارسال و دستور واریزی مبلغ حدود ۱۴ میلیارد ریال به حساب این افراد به مدیر کل وقت بهزیستی داده میشود.

 

« صدای استان »؛ یک منبع آگاه که نخواست نامش افشا شود پرده از فشار برای یک سوء استفاده مالی بزرگ و علت استعفای پولادی ریشهری مدیرکل سابق بهزیستی استان برداشت . در زمانی که افراد زیادی برای گرفتن پست و یا ماندن در مناصب مدیریتی، انواع و اقسام تلاشها و رایزنی ها و چاپلوسی ها را میکنند، کناره گیری ناگهانی دکتر علی پولادی از مدیرکلی بهزیستی استان بوشهر باعث تعجب افکار عمومی گردید.
به نظر می رسد در کنار حاشیه هایی که از سوی احدی از نمایندگان استان از بدو انتصاب دکتر علی ریشهری به وجود آمد، عامل مهمی در کناره گیری ناگهانی وی نقش داشت.
صدای استان طی تماس با منبع آگاه تأییدیه اطلاعات واصله را از ایشان دریافت نمود.
در این اطلاعات آمده است :به دنبال سفر یکی از مقامات کشوری به استان بوشهر، لیست بلند بالایی از افراد به همراه شماره حساب آنان به سازمان بهزیستی استان ارسال و دستور واریزی مبلغ بیش از ١٠ میلیارد ریال به حساب این افراد به مدیر کل وقت بهزیستی داده میشود. اما به دنبال بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این سازمان مشخص میشود که بیش از ۹۵ درصد لیست مذکور نه تنها زیر پوشش بهزیستی قرار ندارند که بومی استان نیز نمی باشند و در سایر استان های کشور اقامت دارند.
به دنبال روشن شدن این موضوع دکتر علی پولادی مدیر کل وقت بهزیستی واریز این مبلغ از بودجه استانی معلولین و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی به لیست مذکور را مغایر قانون و خلاف مصالح افراد تحت پوشش بهزیستی دانسته و از اجرای دستور فوق خودداری می کند.
به گزارش خبرنگار ما به دنبال آن فشارهای زیادی از سوی مرکز و درون استان برای واریزی مبلغ حدود ١٠ میلیارد ریال به این لیست صورت می گیرد که با مقاومت مدیرکل وقت بهزیستی روبرو میشود.
به نظر میرسد دکتر پولادی به منظور خودداری از واریز غیرقانونی اعتبار مربوط به معلولین و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، تصمیم به کناره گیری از مدیر کلی بهزیستی استان بوشهر می گیرد.
اکنون مدیر کل جدید بهزیستی استان بوشهر با چالشی عمده در ماه های اولیه حضور خود در این سازمان روبروست.
دکتر حاجیونی به طور مشخص باید در مورد اجرای اوامر واریز ١٠ میلیارد ریال از اعتبارات سازمان بهزیستی استان به حساب لیست افراد غیر بومی که تحت پوشش بهزیستی نیستند، تصمیم‌گیری نماید.

به زودی روشن میگردد که دکتر حاجیونی بر اجرای قانون و صیانت از حقوق خانواده بهزیستی پافشاری نموده و در برابر واریز ١٠ میلیارد ریال به افرادی که تنها شماره حسابی از آن ها موجود است، مقاومت کرده و یا اینکه بخاطر ماندن در پست مدیریت اوامر غیرقانونی را پذیرا می‌گردد.
صدای استان خواستار پیگیر جدی نهادهای نظارتی به این مورد می باشد .


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱۹
باید
15:55 - 1398/09/19

باید آقای پولادی ری شهری بدون هیچگونه ترس و و مصلحت اندیشی جریان را به اطلاع عموم برساند.

سهراب
15:55 - 1398/09/19

درود بر شرف دکتر فولادی

مرتضی زمانی
15:55 - 1398/09/19

با سلام وادب خدمت شما که واقعاً به دنبال حق وحقوق کسانی که دست رسی به جایی نمیرسد
دختر خودم زیر پوشش بهزیستی معلولیت ذهنی وروانه است که چندین فاکتور تحویل مسئول بهزیستی آبپخش بعد ازمدتی گفتند بودجه نیست هیچ به ما ندادند
من نوعی فراوان است متشکرم

    صدای بهزیستی
    15:55 - 1398/09/19

    سلام وخسته نباشید وتشکرازپرسنل صدای استان ودکترپولادی عزیز،متاسفانه دکترجاجیونی مسیر اشتباه افتضاحی راازابتدابا۲نفربیسواد و ناکارآمد چاپلوس ومتملق شروع کرده که به زودی زود بهزیستی را به باد فنا می دهند.

مهتاب
15:55 - 1398/09/19

واقعا فاجعه ست

دانشجو
15:55 - 1398/09/19

یکی مثل ایشان صلاحیت نمایندگی دارند نه افرادی که امروزه شرکت کرده اند. البته استان دکتر ریشهری را به پاکی و نیک نفسی میشناسند. درود بر استاد خودم

    کارمند
    15:55 - 1398/09/19

    دانشجوی عزیز مدت زیادیه که دیگه آواز این دهل از دور خوش نیست
    ما هم فریب همین رویا را خوردیم.
    محیط کار با آموختنی های دانشگاه فاصله بسیار زیادی داره. بالاخص که پولادی ریشهری هیچدام ازآموخته هایش را در حرفه بکار نبست. این تجربه ما از شناخت ایشان از سخنوری دانشگاه تا محیط کار بود.
    ویژگی بارز ایشان یکه تازی میدان سخن و عدم پذیرش تبعات تصمیمات غیرحرفه ای خودش بود جز پذیرش سخنان تملق گویان بی کفایت که هنوز آثار ضعفشان بر تارک خدمات بهزیستی خودنمایی می کند.

امید
15:55 - 1398/09/19

موضوع را بطور جدی پیگیری خواهم کرد . اگر صحت داشته باشد باید در اسرع وقت با استاندار محترم و خدا حافظی کرد . ننگ بر چنین نمایندگانی که پای غیر بومی ها را به این استان باز کرده اند . تا منابع استان را غارت کنند .

ایمان
15:55 - 1398/09/19

درست است که آقای پولادی ریشهری مدیر خوبی نبوده اند چه در بهزسیتی و چه در فرهنگ و ارشاد و عملکرد بسیار ضعیفی داشته اند ولی از کنار این قضیه هم نباید به سادگی گذشت . چون ممکن است اظهارات ایشان بدلیل تغییر موضع اش بوده باشد . بر کسی پوشیده نیست که ایشان از لیدر های اصلاحات هستند . و در این وانفسا که اصلاح طلبن زیادی در سطح کشور بدلیل تخلفات مالی و بدرفتاری با ارباب رجوع که در رسانه ها منتشر گردید و …… بعید نیست چنین چرخشی بدلیل سیاسی کاری باشد . من ایشان را از نزدیک ندیده ام ولی در مورد عملکرد بسیار ضعیفش در بهزیستی از کارکنان آن سازمان بسیار شنیده ام . بهر حال بسیار سپاسگزارم از افشاگری ایشان و بر همگان واجب است که تا حصول نتیجه پیگیری نمایند

بهزیستی چی
15:55 - 1398/09/19

والا تا جایی که ما سراغ داریم ایشان اصرار بر پرداخت داشت و اگر پافشاری و مخالفت معاون پشتیبانی وقت نبود چه بسا پرداخت هم میشد این هم یه حرکت پپولیستی دیگری از دکتر پولادی هستش که وقتی مدت مدیریت ایشان تمدید نشد و الان که وقت انتخابات مجلس هستش رو کرده که یه وجهه برای خودش دست و پا کنه ولی چه حیف که فقط کارمندان بهزیستی میدانند که ایشان چه بلائی بر سر بهزیستی درآورد .

شخص آگاه
15:55 - 1398/09/19

سلام لطفا رفت وآمدها وعملکرد کارشناس اجتماعی محورین اعتیادپیشگیری استان (ارزیابی عملکرد الانی)در۳سال گذشته ودرآمدهای ایشان رابررسی کتید.

بهزیستی
15:55 - 1398/09/19

با سلام
کاش اسم این منبع اگاه را میدانستم وبدا به حال شما که بدون تحقیق نشر غلط دادید
ماموریت مدیر قبل برای یک سال بود وبه زور خودش را دوسال بر بهزیستی تحمیل کرد زیان بهزیستی در زمان مدیریت ایشان را بروید بررسی کنید بعد نشر بدهید ضمن انکه ایشان اتفاقا خیلی اصرار بر پرداخت داشت اما دلیل عدم پرداخت ان اولا اطلاع ایشان از تغییرات مدیریتی در بهزیستی وثانیا پافشاری معاون پشتیبانی بر عدم پرداخت بود چرا که ایشان در مدیریت فعلی نیز مسولیت پرداخت را نپذیرفتند
البته تصمیمات ضعیف پولادی بدلیل عدم اشنایی ایشان با حوزه فعالیت بهزیستی که ریشه اصلی ان عمدتا به اشتباه او در انتخاب مشاورین بی صلاحیت ایشان برمی گشت

    ستاره
    15:55 - 1398/09/19

    تا جایی که کارکنان ذیربط سازمان میدانند ضعف مدیریتی دکتر پولادی بر هیچ کس پوشیده نبود با ا فراد ناکارآمدی که دور و بر ایشان بودند،آنچه باعث کناره گیری ایشان از پست و مدیریت شد ناتوانی در اداره و مدیریت سازمان بزرگی چون بهزیستی بود ،لطفا برای نشر مطالب خود هر گونه جانبداری شخصی را کنار بگذارید راه انصاف در پیش بگیرید

عبدی
15:55 - 1398/09/19

واقعاً باید شجاعت و تهور را از دکتر پولادی یاد گرفت که زمان انتخابات و بعد از چندماه که از سمتش برکنارش کردند ودیگه دستش به جایی بند نیست و تمام اشتباهات و نابسامانیهای دوران ایشان داره رونمایی میشه اقدام به افشاگری نموده است دقیقا مشخصه بارز یک کاندیدای امروزی رو به نمایش گذاشته اند. مرحبا به این همه شجاعت.(البته مطمئناً مشاورین ایشان در بهزیستی نقش مهمی در این همه شجاعت دارند)

کارمند
15:55 - 1398/09/19

شیوع این اخبار تلاشی است نافرجام از سوی پولادی ریشهری بر ریسمان یک مدیریت در جایگاهی دیگر، به مردم فهیم آگاهی میدهم چهره رسانه ای و آنچه که در نگرش عوام بعنوان یک فرد دارای صلاحیت در امر مدیریت از ایشان شناخته می شود با آنچه مربوط به کار و حرفه ای گری بر مبنای تخصص است پوشالی بوده و قبای مدیریت کل یا نمایندگی مجلس یا اینچنین عناوین بر قامتش گشاد است. در دوران او سرمایه اجتماعی بهزیستی بر باد رفت. عداوت، کج اندیشی، تملق افراد ضعیف و ناتوان و چنگ زننده بر پست و مقام و داشتن ترس از مواجهه با نظرات کارشناسی و داشتن مشاورین بی کفایت ویژگی واقعی و بارز ایشان بود. ایشان می بایست ابتدا خود را باید اصلاح کند سپس به اصلاح امور دیگران بپردازد. در نهایت دیواری نیست که بر آن بتوان یادگاری نوشت. همچنین وی در سازمان بهزیستی نتوانست از اختیارات ناشی از جایگاه قانونی به نفع کارکنان و ارباب رجوع استفاده کند و در نهایت به بیراهه رفت.حقوق فردی بسیاری تضییع نمود که قابل بخشش نیست، خدا از تقصیراتشان بگذرد که دل های بسیاری خون کرد.

محمد
15:55 - 1398/09/19

ستاره تا اونجایی که ما سراغ داریم در بهزیستی کارکنان ازآقای دکتر پولادی راضی هستند دلیل اصلیش هم اینه که ایشون دستش و… پاک بود و افراد ناراضی عمدتا کسانی هستند که قصد دست درازی به مال یتیمان و محرومین را داشته اند و آقای ریشهری جلو اونها را گرفته، شاید با رفتن ایشون نفس راحتی بکشن و…..

ناشناس
15:55 - 1398/09/19

حقیقتا اگه نظر کارکنان بهزیستی باشه که همه ما دکتر پولادی را به صداقت ‌و پاکی و تعهد می شناسیم حالا یه عده که عادت کرده بودند به کارهای غیر قانونی وقتی دستشان کوتاه شد ابراز نارضایتی می‌کنند خوب طبیعی هست منافع آنها به خطر افتاد

دکتر حسینی
15:55 - 1398/09/19

آقای …. که قلم بدست گرفته ای و از جانب افراد متفاوت انهم با عجله تمام علیه دکتر پولادی کامنت میگذاری. حداقل ادبیات نوشتاریت رو عوض میکردی که شناخته نشوی. اگر در موقعیت قبلیت نتوانستی از اموال بیت مال بخوری باید به دکتر پولادی افرین گفت. ای کاش دست شما هم رو میشد و مردم شخصیت شما که از افراد معلوم الحال نیز میباشد بهتر میشناختند. درود بر جناب ریشهری و احسنت بر مدیریت پاک و انسانی وی.دکتر دوست داریم خوب گلوی مفسدان را فشردی .احسنت.دست مریزاد

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا