جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24925
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون عملیات پلیس بوشهر گفت: شهروندان بوشهری در هشت ماه سال جاری ۳۴۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد رشد دارد. به گزارش «صدای استان » به نقل از ایرنا؛ سرهنگ حمیدرضا خضری تنگستانی دوشنبه‌شب در این ارتباط افزود:…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 آذر 1398 - 13:52

صدای استان : معاون عملیات پلیس بوشهر گفت: شهروندان بوشهری در هشت ماه سال جاری ۳۴۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد رشد دارد.

به گزارش «صدای استان » به نقل از ایرنا؛ سرهنگ حمیدرضا خضری تنگستانی دوشنبه‌شب در این ارتباط افزود: افزایش آمار تماس‌های مردمی با مرکز ۱۱۰ نشان از اعتماد و افزایش مشارکت شهروندان با پلیس است.

وی بیان کرد: پلیس ۱۱۰ فرصت مناسبی به منظور رسیدگی بموقع به انتظارات مردم و برخورد قاطع و سریع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت است.

خضری تنگستانی ادامه داد: حضور بموقع همراه با اقتدار پلیس در ماموریت‌های ۱۱۰ باعث ارتقای امنیت و افزایش مشارکت و اعتماد بیش از پیش شهروندان می‌شود.

وی گفت: اپراتورهای ۱۱۰ که نخستین مرجع پاسخ‌گویی و رسیدگی به مطالبات فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هستند به صورت مداوم و مستمر مورد توجیه و آموزش قرار می‌گیرند تا الگویی مناسب از پلیس پاسخ‌گو و در نتیجه باعث افزایش مشارکت مردم در امنیت پایدار شوند.

خضری تنگستانی بیان کرد: نیازهای پلیسی مردم بسیار مورد توجه و حائز اهمیت است و تلاش می‌شود بموقع و با نهایت کیفیت تحت رسیدگی قرار گیرد.

وی تقدیر از همه کارکنان در مجموعه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سراسر استان که  به مطالبات شهروندان رسیدگی می‌کنند گفت: احصای نقاط قوت و ضعف همواره به صورت ویژه در دستور کار است و با کارکنان ساعی و سهل انگار برابر مقررات رفتار خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا