پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24912
تعداد نظرات: ۳

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصولگرایان برای جبران شکست‌های قبلی در دو انتخابات گذشته فعالیت های خود را چند برابر کرده اند تا جبران مافات کنند.   « صدای استان »؛ بعد از آنکه در دوره‌های گذشته مجلس و ریاست جمهوری اصولگرایان نتوانستند پیروز شوند اینبار قصد دارند با اتحاد بین نامزدهای…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 آذر 1398 - 12:33

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصولگرایان برای جبران شکست‌های قبلی در دو انتخابات گذشته فعالیت های خود را چند برابر کرده اند تا جبران مافات کنند.

 

Image result for ‫شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی‬‎« صدای استان »؛ بعد از آنکه در دوره‌های گذشته مجلس و ریاست جمهوری اصولگرایان نتوانستند پیروز شوند اینبار قصد دارند با اتحاد بین نامزدهای موجود به گزینه واحد برسند تا بتوانند پیروز انتخابات باشند از این رو بوشهر یکی از حوزه‌های پر چالش برای اصولگرایان است.

 

 

بعد از ثبت نام نامزدها در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم،  اصولگرایان در پی اتحاد شدند و قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاب نیروهای انقلاب اسلامی ( اصولگرایان) به بوشهر سفر کرد تا با سازکاری به گزینه نهایی برسند اما این سفر برای انتخاب گزینه خاص و از قبل تعیین شده بود است.

 

 

جلسه‌ای با حضور قدیمی با اصولگرایان استان برگزار شد که در آن جلسه قدیمی قصد داشته جمیری را به عنوان گزینه نهایی تحمیل کند که با واکنش تند بعضی از اعضای این شورا مواجه می شود . گفته می شود آنها معتقدند باید فرصت برای دیگر افراد توانمند هم به وجود بیاید و نباید از تهران برای ما تصمیم گرفته شود . خبرهای رسیده حاکی از آنست با بالا گرفتن بحث، بعضی از اعضا جلسه را به نشانه اعتراض نسبت به تحمیل جمیری ترک می‌کنند.

 

 

باوجود اختلاف شدید و عمیق شورای ائتلاب نیروهای انقلاب( اصولگرایان) با انتخاب عبدالکریم جمیری به عنوان گزینه نهایی و از طرف دیگر پافشاری اصولگرایان از تهران برای تعیین گزینه هایی باید دید اصولگرایان استان بوشهر حاضر به پذیرش گزینه تحمیلی از تهران خواهند بود ؟  


برچسب ها: #اصول‌گرایان
تعداد نظرات: ۳
علی حاتمی
12:33 - 1398/09/19

از میان اصول گرایان حسین حیدری گزینه مناسبی برای حمایت است

امید
12:33 - 1398/09/19

حمیری محبوبیت کمی در بین اصولگرایان بوشهر دارد .آقای میگلی نژاد گزینه بهتری است .

لیانا
12:33 - 1398/09/19

دکتر هوایی با توجه به سوابق میتواند پرچم دار اصوگرایان باشد

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا