پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24787
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به رسالت بسیج در معرفی الگوها و شاخص‌ها گفت: بسیج برنامه انتخاباتی برای مجلس ندارد. به گزارش « صدای استان »؛ مینو اصلانی در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: امسال انتخابات مهم و حساسی را در پیش داریم و امیدواریم مردم با…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 14 آذر 1398 - 13:11

صدای استان : رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به رسالت بسیج در معرفی الگوها و شاخص‌ها گفت: بسیج برنامه انتخاباتی برای مجلس ندارد.

به گزارش « صدای استان »؛ مینو اصلانی در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: امسال انتخابات مهم و حساسی را در پیش داریم و امیدواریم مردم با حضور باشکوه در انتخابات و انتخابی آگاهانه زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر کشور فراهم کنند.

بسیج برنامه انتخاباتی برای مجلس ندارد/ معرفی الگوها و شاخص‌ها

وی با بیان اینکه بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است اضافه کرد: بسیج برنامه انتخاباتی برای مجلس ندارد ولی همه باید تلاش کنیم که به مردم آگاهی‌بخشی کنیم و با معرفی شاخص‌ها کمک کنیم تا افرادی انتخاب شوند که به توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه باید افرادی انتخاب شوند که در خدمت مردم باشند، تصریح کرد: نماینده باید مسئولیت‌پذیر باشد و مشکلات مردم را لمس کرده و برای رفع آنها تلاش کند.

وی به تلاش دشمنان خارجی برای نابود کردن مردم ایران اشاره کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه به ویژه بسیج رسانه در عرصه امیدآفرینی به جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و باید در این راستا به تزریق امید در جامعه تلاش ویژه‌ای داشت.

اصلانی با اشاره به اینکه زنان در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌های خود را ثابت کرده‌اند، اضافه کرد: قبل از انقلاب زنان در چند رشته ورزشی محدود فعال بودند ولی در حال حاضر بیش از ۳۸ هزار مربی زن در رشته‌های گوناگون ورزشی فعال است.

فعالیت ۹ میلیون بسیجی زن

وی با اشاره به فعالیت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار بسیجی زن در ۲۰ هزار پایگاه مقاومت در سطح کشور اضافه کرد: ستاد عالی خانواده در دولت یازدهم و دوازدهم یکبار تشکیل شده که ضرورت دارد با تشکیل ستاد عالی خانواده به مشکلات خانواده‌ها رسیدگی شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به تصویب بیش از ۲۰۰ قانون در حمایت از زنان و خانواده در کشور بیان کرد: در گام دوم انقلاب مدیریت عفاف جامعه به زنان بر می‌گردد که نیاز به برنامه‌ریزی و طراحی است.

وی با اشاره به نقش زنان در کمک به تولید داخلی و ملی، بهینه مصرف کردن و جلوگیری از اسراف و اشتغال خانگی افزود: طرح جامع خانواده مقاوم در بسیج زنان تدوین شده و آموزش‌های مورد نیاز ارائه می‌شود.

اصلانی از راه‌اندازی هزار و ۴۰۰ کارگاه قالی بافی، فعالیت ۳۰۰ گردان کوثر، ۶۰ هزار حلقه صالحین و هزار و ۸۱ گروه جهادی بانوان و تشکیل سه هزار مهد قرآنی به عنوان دیگر فعالیت‌های بسیج زنان یاد کرد.

منبع:مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا