جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24680
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تصویب ۲ هزار و ۵۲ میلیارد ریال تومان در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر گفت: این اعتبار در دو سال تخصیص می‌یابد که امسال تاکنون ۴۴۵ میلیارد تومان پرداخت شده است. به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ علی درویشی وضعیت…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 11 آذر 1398 - 09:51

صدای استان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تصویب ۲ هزار و ۵۲ میلیارد ریال تومان در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر گفت: این اعتبار در دو سال تخصیص می‌یابد که امسال تاکنون ۴۴۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ علی درویشی وضعیت جمعیتی و نرخ بیکاری استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بر اساس آخرین برآورده‌های آماری از جمعیت یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر استان بوشهر، نرخ بیکاری جمعیت استان در فصل تابستان، ۱۰٫۴ درصد ثبت شده است.

وی،مشارکت اقتصادی استان بوشهر در این مدت را  ۳۶٫۶ درصد دانست و افزود: استان بوشهر در مجموع در تولید ۸٫۶۸ درصد نفت کشور، ۷۳٫۱۸ درصد گاز و در مجموع با کسب درآمد ۶٫۹ میلیارد دلاری کشور در نفت و گاز سهیم است.

درویشی، درآمد استان بوشهر در سال قبل را ۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: استان بوشهر در تولید ناخالص ملی و درآمد کشور نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت امسال خاطر نشان کرد: با روندی که در پیش است در دهه فجر امسال طرح‌های مهم و اثرگذاری در شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی، اجرای ۷ پروژه سدسازی در استان بوشهر را از جمله پروژه‌ها دانست و گفت:پروژه راه آهن شیراز – بوشهر از دیگر پروژه‌های عمرانی مهم استان است که  امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حداقل ۳۰ پروژه کلان عمرانی و اقتصادی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر، احداث ۱۳۶ کیلومتر بزرگراه و ۲۵۷ کیلومتر راه اصلی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توسعه گردشگری و بوم گردی از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که در این راستا اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

درویشی با اشاره به تصویب ۲ هزار و ۵۲ میلیارد ریال تومان در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر گفت: این اعتبار در ۲ سال تخصیص می‌یابد که امسال ۸۳۵ میلیارد تومان و مابقی به مبلغ ۸۷۲ میلیارد تومان برای سال آینده پرداخت می‌شود.

وی افزود: امسال  تاکنون از ۸۳۵ میلیارد تومان ۵۵ درصد آن به مبلغ ۴۴۵ میلیارد تومان در هشت ماه پرداخت شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا