سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24676
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در آغازین روز از ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، ۱۹ نفر در حوزه‌های استان بوشهر ثبت‌نام کردند. به گزارش « صدای استان»؛ خسرو دهقانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 11 آذر 1398 - 09:48

صدای استان: سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در آغازین روز از ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، ۱۹ نفر در حوزه‌های استان بوشهر ثبت‌نام کردند.

به گزارش « صدای استان»؛ خسرو دهقانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۲۰ ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ نفر در این انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند، تصریح کرد: استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که شامل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه دشتستان، حوزه دشتی و تنگستان و حوزه کنگان، جم، عسلویه و دیر است.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: بیشترین تعداد نامزدهای ثبت‌نام شده در روز نخست مربوط به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم با ۹ کاندیدا و کمترین تعداد مربوط به حوزه جنوب استان با دو کاندیدا بوده است.

وی خواستار ثبت‌نام کاندیداها در روزهای نخست ثبت‌نام شد و اضافه کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات استان بوشهر در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان و همچنین وزارت کشور انجام می‌شود.

دهقانی با اشاره به اینکه یک نفر دارای مدرک دکتری، ۱۳ نفر کارشناسی ارشد، چهار نفر دارای مدرک کارشناسی و یک نفر دارای مدرک حوزوی است افزود: ۱۸ نفر آقا و یک نفر خانم است.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر دارای سن بین ۳۰ تا ۳۵ سال، چهار نفر دارای سن ۴۶ تا ۵۰ سال و شش نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال هستند، گفت: سه نفر از این افراد سابقه داوطلبی مجلس را داشته‌اند.

اسامی داوطلبان روز نخست انتخابات در حوزه های چهارگانه استان

🔹حوزه بوشهر، گناوه و دیلم:
بهرام نکیسا، ماشالله کشوری، حسین لعیان،رقیه محمدی، خلیل افروشه، عباس مینایی، مهدی صادقیان، محمد رحیم علوی تبار، حسین حیدری، حجت‌الاسلام خدری

🔹حوزه دشتی و تنگستان:
علی زینبی، صمد سلامی، حسن مرادی، فرخ بنه گزی

🔹حوزه دشتستان:
محمدرضا دهقان فرد، حسن اسماعیلی، محسن بنافی، ابراهیم رضایی

🔹حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه:
احمد باستان پیروز و طالب ابراهیمی، حسین بردستانی


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا