جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24656
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فراز کمالوند تنها مربی فوتبال ایران است که در لیگ برتر هرگز از میانه راه تیم‌هایش را رها نکرده و برکنار هم نشده است. به گزارش «صدای استان»؛ تیم پارس جنوبی جم شرایط نامساعدی را در لیگ برتر نوزدهم پشت سر می‌گذارد؛ این تیم که امکانات اولیه را هم برای برگزاری مسابقات…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 آذر 1398 - 11:48

صدای استان : فراز کمالوند تنها مربی فوتبال ایران است که در لیگ برتر هرگز از میانه راه تیم‌هایش را رها نکرده و برکنار هم نشده است.

به گزارش «صدای استان»؛ تیم پارس جنوبی جم شرایط نامساعدی را در لیگ برتر نوزدهم پشت سر می‌گذارد؛ این تیم که امکانات اولیه را هم برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود ندارد و از این رو صدای فراز کمالوند سرمربی این تیم هم در آمده است.

در چنین شرایطی برخی بر این باورند که با ادامه روند کنونی کمالوند هدایت پارسی‌ها را رها می‌کند؛ اما یک آمار جالب درباره این مربی می‌تواند معادلات را برهم بزند.

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ایران فراز کمالوند تنها مربی‌ شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود که تاکنون در میانه راه تیم‌هایش را رها نکرده است. او در لیگ برتر با عنوان سرمربی تیم‌های تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان را هدایت کرده و جالب اینکه در طول این دوران هرگز تیم‌هایش را در نیمه راه رها نکرده و برکنار هم نشده است.

او در لیگ برتر دو فصل هدایت تراکتور را برعهده داشت. همچنین وقتی از نیمه راه به گسترش فولاد رفت دو فصل و نیم در این تیم حضور پیدا کرد و در صنعت نفت آبادان نیز یک فصل کامل کار کرد. جالب اینکه هیچ سرمربی شناخته شده دیگری در لیگ برتر نیست که چنین رکوردی را از خود برجای گذاشته باشد.

گفتنی است؛ کمالوند در صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد(ماشین سازی کنونی) بهترین نتایج تاریخ این دو باشگاه را به دست آورد و به همین خاطر در فوتبال ایران چهره شد. او همچنین با تراکتور، شیرین فراز کرمانشاه و شهرداری تبریز سابقه صعود به لیگ برتر از لیگ دسته اول را دارد.

منبع: ورزش سه

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا