پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24633
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی سرود نوبانگ در بوشهر برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند. به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ این آیین با حضور ۱۶ گروه سرود از سطح استان و با همت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، حوزه…

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 آذر 1398 - 12:00

صدای استان: آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی سرود نوبانگ در بوشهر برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ این آیین با حضور ۱۶ گروه سرود از سطح استان و با همت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر و با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر و کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان برگزار شد.

در این جشنواره گروه سرود “جوانه های احساس” به سرپرستی عبدالرضا جوهری مقام سوم، گروه سرود “ثارالله” به سرپرستی هادی مقامس زاده مقام دوم و گروه سرود “ایران” به سرپرستی “علی سیاوش پوری” مقام اول در بخش سرود را کسب کردند.

لازم به ذکر است علی سیاوش پوری به عنوان تک خوان برتر، امیرحسین غیاث وند گروه ندای انقلاب شهر بوشهر به عنوان استعداد برتر و هادی مقامس زاده به عنوان مربی برتر معرفی شدند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا