جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24584
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: با گذشت یازده هفته از رقابتهای لیگ برتر، مهدی قائدی عملا بهترین و تاثیر گذار ترین بازیکن استقلال شد. به گزارش «صدای استان»، تیم فوتبال استقلال در یازدهمین هفته از لیگ برتر موفق شد نساجی را در قائمشهر با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا به ششمین پیروزی متوالی در لیگ رسیده…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 5 آذر 1398 - 10:43

صدای استان: با گذشت یازده هفته از رقابتهای لیگ برتر، مهدی قائدی عملا بهترین و تاثیر گذار ترین بازیکن استقلال شد.

به گزارش «صدای استان»، تیم فوتبال استقلال در یازدهمین هفته از لیگ برتر موفق شد نساجی را در قائمشهر با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا به ششمین پیروزی متوالی در لیگ رسیده باشد.

آبیها با امتیازات این بازی ۲۱ امتیازی شده و نه تنها بعد از مدتها برای اولین بار از پرسپولیس در جدول عبور کردند، بلکه به دو امتیازی صدر جدول رسیدند تا بیشتر از همیشه رسیدن به بالاترین نقطه جدول را در دسترس ببینند.

مهدی قائدی زکی پور

مهدی قائدی در این بازی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین شد. اما همین عملکرد باعث شد تا این مهاجم ریز نقش عملا بهترین بازیکن فصل استقلال تا پایان هفته یازدهم باشد.

عملکرد قائدی در این بازی باعث شد تعداد گلهای زده او به ۵ برسد تا با این تعداد گل بهترین گلزن آبی پوشان باشد و پاس گل او به علی کریمی نیز سومین پاس گل این فصل وی بود تا در کنار وریا غفوری بهترین پاسور این تیم نیز باشد.

در تیمی که در فاز تهاجمی بهترین عملکرد را دارد و با ۲۳ گل زده بهترین خط حمله را دارد، قائدی با اثرگذاری مستقیم روی ۸ گل، امتیاز آور ترین بازیکن آنها در این فصل می باشد.

منبع: مهر

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا