جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24580
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: زمینه برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در استان بوشهر فراهم می شود. به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ مجید خورشیدی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: از دهم آذرماه ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 5 آذر 1398 - 10:40

صدای استان : رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: زمینه برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در استان بوشهر فراهم می شود.

به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ مجید خورشیدی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: از دهم آذرماه ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کاندیداها به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت اضافه کرد: اولویت مجموعه مسئولان ستاد انتخابات برگزاری انتخابات سالم و با حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر انتخابات را منشا و تجلی توسعه و پیشرفت و مردم سالاری دانست و اضافه کرد: بر اساس اصل ششم قانون اساسی همه دست اندرکاران امور در ایران با اتکا به آراء عمومی انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شود، اضافه کرد: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات چهار اصل را در این عرصه مد نظر دارد.

خورشیدی با بیان اینکه شفافیت انتخابات باید به حدی برسد که همه امور در اختیار مردم قرار داشته باشد تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌گرایی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان ضروری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا