پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24578
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش ۱۶ درصدی وقوع جرائم سرقت در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.   به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ جوشن سهرابی با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجا که یکی از اولویت های سال جاری پلیس…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 5 آذر 1398 - 10:39

صدای استان : رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش ۱۶ درصدی وقوع جرائم سرقت در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ جوشن سهرابی با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجا که یکی از اولویت های سال جاری پلیس استان، مقابله همه جانبه با سرقت های خرد، مهم و کلان است، با تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای، اجرای دو طرح عملیاتی، شناسایی و انهدام ۷ باند مجرمانه و دستگیری ۸ خریدار اموال مسروقه خوشبختانه وقوع جرائم سرقت استان در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کاهش ۱۶ درصدی داشته است و این تلاش ها با جدیت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این مقام انتظامی تأکید کرد: در صورت همکاری بیشتر شهروندان در رعایت توصیه ها و نکات ایمنی در پیشگیری از وقوع سرقت منزل، خودرو، موتور، احشام، ساختمان های در حال احداث، سرقت از اماکن دولتی، جفت پلاک و دقت در نگهداری گوشی و همکاری بیشتر با پلیس، کسب نتایج مطلوب تری در کنترل و مهار سرقت ها محقق خواهد شد.
منبع:ایسنا


برچسب ها: #پلیس #سرقت
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا