چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24565
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سخنگوی هیات دولت در نامه‌ای به وزیر کشور از عملکرد رسانه‌ای و تبلیغی اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر قدردانی کرد. به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ در نامه علی ربیعی به وزیر کشور آمده است: پیرو ابلاغ سیاست‌ها، ملاحضات و برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغی دولت،…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 4 آذر 1398 - 14:56

صدای استان: سخنگوی هیات دولت در نامه‌ای به وزیر کشور از عملکرد رسانه‌ای و تبلیغی اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر قدردانی کرد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ در نامه علی ربیعی به وزیر کشور آمده است: پیرو ابلاغ سیاست‌ها، ملاحضات و برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغی دولت، وزارت کشور اقدام به جمع بندی گزارش عملکرد استانداریهای سراسر کشور کرد که گزارش آن به استحضار معاون اول رئیس جمهور هم رسید.

در ادامه این نامه آمده است: لازم می‌دانم از همکاران روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور کع در هفته دولت نسبت به تولید محتوا اقدام کردند تشکر کنم ضمنا از استانداریهای آذربایجان شرقی، البرز، اردبیل، کردستان، قم، یزد، خوزستان، گلستان، اصفهان، تهران و به ویژه بوشهر و کرمان که در برخی شاخص ها و عناوین پیوست رسانه‌ای فعالیت بیشتری نسبت به سایر استانها داشتند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در پایان نامه ربیعی به وزیر کشور آمده است: امید است اهتمام جدی در اجرای سیاستها و برنامه‌های رسانه ای و تبلیغی دولت و حضور گسترده مدیران استانی در عرصه رسانه ای منجر به انعکاس شایسته تلاشها، اقدامات و خدمات صورت گرفته و همچنین امیدآفرینی و اعتماد بخشی به مردم شود.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا