جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24549
تعداد نظرات: ۰

نشست علنی شورای شهر بوشهر روز یکشنبه با حضور همه اعضای شورای شهر و شهردار و معاونین وی برگزار شد.       « صدای استان »؛ نشست علنی شورای شهر بوشهر در شرایطی عصر یکشنبه برگزار شد که امیری و معاونین وی حضور داشتند .             میدان انقلاب به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 4 آذر 1398 - 13:24

نشست علنی شورای شهر بوشهر روز یکشنبه با حضور همه اعضای شورای شهر و شهردار و معاونین وی برگزار شد.

 

 

 

« صدای استان »؛ نشست علنی شورای شهر بوشهر در شرایطی عصر یکشنبه برگزار شد که امیری و معاونین وی حضور داشتند .

 

 

 

 

 

 

میدان انقلاب به حالت قبل برگردد

 

Image result for ‫ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر‬‎ابوذر دهدار رییس شورای شهر بوشهر با انتقاد از توقف خودروها در میدان انقلاب گفت: از پلیس راهور تقاضا داریم مطابق مقررات مانع پارک کردن خودروها در میدا انقلاب بشوند باوجوداینکه تابلو پارک ممنوع نصب شده است ولی شهروندان رعایت نمی کنند.

 

 

در پی مطرح شدن نام میدان انقلاب برزگرزاده دیگر عضو شورای شهر اظهار داشت : باوجود اینکه میدانم خلاف طرح تفصیلی شهر است ولی اگر امکان دارد میدان بصورت قبل برگردد چون مشخص شد طرح قبل بهتر بود .

 

 

دهدار از پیشنهاد برزگرزاده دفاع کرد و گفت :  از شهردار درخواست دارم در شورای ترافیک از این پیشنهاد دفاع کند و میدان انقلاب که بصورت آزاد بود و خودروها می توانستند میدان را دور بزنند برگردد و تجربه ثابت کرد حالت فعلی ترافیک بیشتری داریم.

 

 

 

Image result for ‫روح اله نصرتی‬‎تمامی کالاها گران شده است/ پارکینگ روبروی بیمارستان خلیج فارس رایگان شود

 

 

روح اله نصرتی نائب رییس شورای شهر گفت : از زمانی که دولت بنزین را گران کرده بروی تمامی کالاها از سبزیجات تا مصالح ساختمانی تاثیر گذاشته است و قیمت ها چندین برابر افزایش پیدا کرده است . از دستگاه های نظارتی انتظار داریم با افزایش سرسام اور قیمت ها نظارت را بیشتر کنند .

 

 

وی با انتقد از پولی شدن پارکینگ بیمارستان خلیج فارس اظهار داشت :  پارکینگ روبروی بیمارستان شهدای خیج فارس بوشهر هیچ مصوبه ای ندارد و هیچگونه خدماتی نمی دهد پس چه دلیلی دارد از مردم پول گرفته شود و تقاضا دارم شهردار به سازمان دستور بدهد پارکینگ رایگان بشود.

 

 

اختصاص بسته رفاهی به کارکنان/قیمت ها سه برابر شده است

اکبر توسلی دیگر عضو شورای شهر بوشهر از عدم اختصاص بسته رفای به کارکنان شهرداری انتقاد کرد و گفت :  از شهردار می خواهم بسته رفاهی به کارکنان اختصاص بدهد . یک قطعه زمین به مساحت ۶ هزار متر در شیراز روبروی بیمارستان دنا داریم و با تعاملی می توانیم از این فرصت برای کارکنان استفاده کنیم.

طاهره شمشیری رییس کمیسون فرهنگی شورای شهر بوشهر بیان داشت :  نمی شود قیمت بنزین را بالا برد اما قیمت دیگر اجناس بالا نرود . باید کمیته نظارت بازار روز را فعال کنیم و طبق خبرهایی که دریافت کرده‌ایم قیمت ها ۳ برابر شده است و مردم هم ما را مسئول می دانند.

 

بودجه را واقعی ببندیم

 

نایب رئیس شورای شهر بوشهر خواستار سفر وزیر بهداشت به این استان شدمهرزاد آسایش با پرداختن به موضوع بودجه شهرداری اظهار داشت : بودجه را واقعی ببندیم . بودجه ای را به بازکردن گذر میدهیم و سال بعد یک میلیارد اضافه میکنیم و عملا هیچ کاری صورت نمیگیرد و بهتر است هر سال یک رویکرد یا دو هدف را دنبال کنیم .

 

 

وی ادامه داد : با در اولیت قرار دادن فضای سبز یا کارهای عمرانی در اولویت های اول و مابقی در اولیت های بعدی قرار بدهیم و به پیشنهاد بنده اعتماد کنید یک سال آزمایشی انجام بدهیم نتیجه را ببینیم.

 

 

آقای شهردار نترسید شهرداری بدهکار کنید

 

Image result for ‫ندا عبدالله زاده‬‎ندا عبداله زاده رییس کمیسون بودجه گفت : شهردار دست معاونین خود را در کارهای عمرانی باز بگذارد تا بتوانند بهتر عمل کنند . از همکاران خودم در شورای شهر می خواهم تصمیمی که در شورای شهر گرفته می شود با اعتراض چند نفر درجا نظر آنها برنگردد .

 

 

وی بیان داشت :  آقای شهردار نترسید شهرداری بدهکار کنید ولی کار برای شهر انجام دهید.

 

 

 

از دعوت نماینده بوشهر به شورا تا جواب های جالب شمشیری و نصرتی 

توسلی در دفاع از شهرداری برای نبود قیر اظهار داشت :  نقش استاندار، نماینده مجلس، فرماندار و مدیرکل راه در گرفتن سهمیه قیر برای شهر بوشهر کجاست . ما می توانیم  نماینده مردم بوشهر در مجلس دعوت کنیم و از ایشان بخواهیم که برای شهر سهمیه قیر بگیرد.

صحبت های توسلی درباره نماینده بوشهر با واکنش شمشیری و نصرتی مواجه شد

شمشیری : ما نماینده داریم؟ با نماینده گناوه هستید؟!

نصرتی : نماینده در این چند سال کاری نکرده این ۶ ماه هم می خواهد کاری کند؟

بعد از دفاع توسلی از شهرداری که باعث تعجب اعضای شورا شده بود برزگرزاده با کنایه گفت در هفته وحدت هستیم !

 

 

 

چرا واقعیت را به مردم نمی گوییم

Image result for ‫امیری شهردار بوشهر‬‎امیری شهردار بوشهر بعد از انتقادات اعضای شورا در پاسخ بیان داشت: چرا واقعیت را به مردم نمی گوییم . تخصیص های استانی تا حالا به دست ما نرسیده است .

 

 

تا دو هفته پیش نمی دانستیم که وضعیت بنزین اینگونه بشود و الان ۳۵ درصد افزایش درخواست مسافر داشته ایم. از یک طرف باید اتوبوس برای مردم فراهم کنیم و از طرف دیگر تحت فشار پیمانکار هستیم که اگر پول پرداخت نکنیم کار را نیمه کاره رها میکنند و انجام این دو کار برای ما خیلی سخت است.

 

 

بابت روند کند پروژه میدان مطهری به پیمانکار دومین تذکر را داده ایم و درصورت تذکر سوم پیمانکار عوض می شود.

 

 

پارکینگ روبروی بیمارستان خلیج فارس به دلیل اینکه میخواستیم یک خط اتوبوس برای نیایش راه اندازی کنیم باید از آنجا عبور میکرد و به دلیل اینکه خودرو ها راه را مسدود کرده بودند پارکینگ اختصاص دادیم و سازماندهی کردیم و دو نیرو آنجا فعالیت میکنند و باید بتوانیم حقوق این دو نیرو را از جایی تامین کنیم.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا