پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24522
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: فرماندار دیلم گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و مدیران این شهرستان حق حمایت از حزب، کاندیداها و گروه خاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارند. به گزارش «صدای استان»؛ عبدالامیر قاسمی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: وظیفه ما مسئولان فراهم کردن بستر و  زمینه برگزاری انتخابات سالم با محوریت…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 3 آذر 1398 - 13:47

صدای استان: فرماندار دیلم گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و مدیران این شهرستان حق حمایت از حزب، کاندیداها و گروه خاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارند.

به گزارش «صدای استان»؛ عبدالامیر قاسمی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: وظیفه ما مسئولان فراهم کردن بستر و  زمینه برگزاری انتخابات سالم با محوریت قانون مداری، امنیت، صحت و سلامت است و حق هیچگونه استفاده از امکانات دولتی به نفع یک جریان یا کاندیدای خاص را نداریم.

وی اظهارداشت:  مردم غیور و نستوه ایران اسلامی بویژه این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری حماسی خلق خواهند کرد.

فرماندار دیلم با تبریک هفته بسیج مستضعفین گفت: همه ما به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و اخلاص در رفتار، کردار و زندگی بسیجیان باید درجامعه نهادینه شود.

قاسمی با اشاره به اینکه  مردم محور اصلی وحدت هستند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب بر محوریت امیدآفرینی و وحدت است که باید در جامعه تبیین شود.

رئیس شورای اداری دیلم با ارج نهادن به مقام شهدا و ایثارگران افزود: شهرداری جایگاه سی ان جی بندر امام حسن را به نام شهدای شاخص آن بخش نام‌گذاری کند.

وی اظهار داشت: باتوجه به سهمیه‌بندی بنزین، کارگروه تنظیم بازار ضمن تشکیل جلسات منظم، گشت‌های مشترک به صورت روزانه دایر و با  اصناف محتکر و گران فروش برخورد جدی کنند.

فرماندار دیلم بر تعمیر و راه‌اندازی جایگاه سوخت سی ان جی این شهر تاکید کرد و گفت: همه جایگاه‌های سوخت بطور منظم فعال باشند.

وی بیان کرد: جایگاه دوم سی ان جی شهر دیلم  باید راه‌اندازی شود که در این ارتباط از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت لازم خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال برگزار می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا