شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24497
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: درمانگاه صحرائی در روستای پرک شهرستان کنگان راه‌اندازی شد. به گزارش « صدای استان»؛ مرادعلی فولادوند در گفت‌وگو با مهر در مورد چگونگی کار درمانگاه صحرائی در روستای پرک کنگان اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، و بسیج دانشجوئی دانشگاه علوم…

تاریخ انتشار: شنبه ، 25 آبان 1398 - 09:46

صدای استان: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: درمانگاه صحرائی در روستای پرک شهرستان کنگان راه‌اندازی شد.

به گزارش « صدای استان»؛ مرادعلی فولادوند در گفت‌وگو با مهر در مورد چگونگی کار درمانگاه صحرائی در روستای پرک کنگان اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، و بسیج دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی درمانگاه صحرائی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در روستای پرک از توابع شهرستان کنگان بر پا شده است.

درمانگاه صحرائی در شهرستان کنگان راه‌اندازی شد

وی اضافه کرد: در این درمانگاه خدمات پزشکی شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصصین داخلی، زنان و ارتوپدی ، خدمات دندانپزشکی و همچنین مشاوره تغذیه و روانشناسی، تزریقات، پانسمان و رادیولوژی و تامین دارو بصورت رایگان به مراجعین ارائه می شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می شود این درمانگاه بتواند در مدت این دو روز به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر خدمات مختلف پزشکی و دانپزشکی را ارائه کند.

فولادوند افزود: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای خدمت رسانی جهادی به هم استانی های عزیز که ساکن مناطق کمتر برخودار هستند در طول سال با برپائی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های صحرائی و اعزام تیمهای پزشکی خدمات پزشکی و دندانپزشکی را به صورت کاملا رایگان ارائه می ‌کند.

وی تاکید کرد: ارجاع بیماران نیازمند به مراکز تخصصی و پیگیری درمان آنها نیز از جمله اقداماتی است که بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به آن مبادرت می‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا