جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24470
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فقط ۲۰ درصد مدارس منطقه دلوار هوشمند هستند و این وضعیت زیبنده این منطقه نیست. به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ علیمراد کرمی صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار داشت: ۱۲ مدرسه منطقه دلوار وضعیت مناسبی از…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 آبان 1398 - 16:16

صدای استان: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فقط ۲۰ درصد مدارس منطقه دلوار هوشمند هستند و این وضعیت زیبنده این منطقه نیست.

به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ علیمراد کرمی صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار داشت: ۱۲ مدرسه منطقه دلوار وضعیت مناسبی از لحاظ ایمنی و زیرساختی ندارند و باید عمیات بهسازی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: بهسازی فضاهای تخریبی با توجه به محدودیت های مالی آموزش و پرورش نیاز به همکاری خانواده ها و خیران مدرسه ساز دارد.

کرمی با تاکید بر هوشمندسازی مدارس خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز با فرهنگ هوشمندسازی مدارس به صورت اصولی فاصله داریم ولی باید خود را به قافله تمدن رساند و عقب ماندن مدارس از هوشمندسازی مشکلات آتی را در بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فقط ۲۰ درصد مدارس منطقه دلوار هوشمند هستند یادآور شد: این درصد هوشمندسازی در مدارس دلوار زیبنده این منطقه نیست و خواهان همکاری مسئولان و مردم منطقه دلوار با آموزش و پرورش در این موضوع هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تربیت دانش آموزان را بر فعالیت های عمرانی ارجح‌تر دانست و گفت: اگر فعالیت فرهنگی به طور مناسب انجام شود اثر ماندگارتری نسبت به کارهای عمرانی دارد و شهرداری ها و دهیاری ها از همکاری در تربیت دانشآموزان شهر و روستای خود غافل نشوند.

کرمی ادامه داد: مبلمان شهری و فعالیت عمرانی در صورت نبود فرهنگ اجتماعی زیرساختی مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود و اگر فرهنگ به صورت ریشه ای مورد توجه قرار بگیرد نیاز به دستکاری همواره خیابان ها و مبلمان شهری نیست.

وی هزینه کردن در آموزش و پرورش را یک سرمایه گذاری بلندمدت دانست و افزود: همه مسوولان و مردم مدیون آموزش و پرورش هستند و باید دین خود را به آموزش و پرورش ادا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شهید رییسعلی دلواری یکی از اسوه های استان است و باید همه مردم با این شخصیت آشنا شوند تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در راستای تعبیه مبحثی یا موضوعی برای این دلیر در کتاب های درسی رایزنی و مکاتبات لازم را با تولید محتوای کتاب ها در وزارت آموزش و پرورش خواهد داشت تا این شهید گرانقدر و دستاوردهایش برای همه مردم معرفی شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا