جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24425
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: فرماندار تنگستان گفت: امیدواریم با تکمیل اتوبان دلوار – دیر شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم. به گزارش «صدای استان » به نقل از مهر؛ عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان با تاکید بر اینکه داشتن شهری منظم حق شهروندان است، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم به نقطه مطلوبی در این راستا…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 21 آبان 1398 - 11:27

صدای استان: فرماندار تنگستان گفت: امیدواریم با تکمیل اتوبان دلوار – دیر شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

به گزارش «صدای استان » به نقل از مهر؛ عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان با تاکید بر اینکه داشتن شهری منظم حق شهروندان است، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم به نقطه مطلوبی در این راستا دست یابیم نیازمند اعمال قانون و رفتار مدنی هستیم.

وی گفت: هدف مجموعه و اعضای شورای ترافیک باید کاهش تخلفات ورعایت قانون باشد و انتظار هست با کنترل محسوس خودروها و همکاری مردم چنین هدفی محقق شود.

فرماندار تنگستان افزود: باید فرهنگ سازی لازم در خصوص رعایت اصول ترافیکی صورت گیرد تا کمتر شاهد ایحاد سرعت کاه در معابر عمومی شهرها و روستاها  باشیم و داشتن  یک شهر منظم و بدون حادثه حق همه مردم و جزء حقوق شهروندی است.

وی با اشاره  به اینکه روزانه بیش از ۵۰ کشته در راه های مواصلاتی کشور داریم بیان کرد : تعداد حوادث فوتی زیاد است که نیاز می باشد در این زمینه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۴ کشته در جاده ساحلی داشته‌ایم افزود: امیدواریم با تلاش استاندار بوشهر و تسریع در ابلاغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر هیئت دولت و با تکمیل اتوبان دلوار – دیر شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

وی افزود: مصوبات شورای ترافیک در حداقل زمان اجرایی و  شهرداران و دهیاران بدون مصوبه شورای ترافیک حق نصب سرعت‌کاه ندارند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا